#BirajZeleno ove godine dodaje element uključivosti u svoje aktivnosti vezane uz smanjenje otpada od hrane
Nestlé kroz svoj program smanjenja otpada od hrane, pomaže opremanju kulinarskog kabineta Centra Slave Raškaj
Zagreb. 23. svibnja 2024. – Počela je peta sezona edukativne inicijative #BirajZeleno, prve domaće sveobuhvatne inicijative koja se bavi smanjenjem otpada od hrane – od edukacije do konkretnih akcija s mjerljivim rezultatima. Tako je ove godine fokus inicijative na društvenom aspektu održivosti, s naglaskom na edukaciju korisnika Centra za odgoj i obrazovanje Slave Raškaj koji se školuju za kuhare.
Kroz edukativne radionice pod vodstvom chefa Maria Mandarića, ambasadora pete sezone #BirajZeleno, učenici završnih razreda kulinarskog smjera naučit će kako planirati obroke i namirnice da bi se sve maksimalno iskoristilo, kako pripremati ukusne i nutritivne obroke od ostataka hrane, kako smanjiti otpad od hrane, što je zero food waste filozofija.
Ravnateljica centra Centra za odgoj i obrazovanje Slave Raškaj Zagreb, Jelena Grabovac sigurna je da će znanje s radionica chefa Mandarića učenicima biti itekako korisno jednog dana kada budu tražili prvi posao te je dodala: „Izuzetno nam je drago što imamo priliku sudjelovati u inicijativi #BirajZeleno. Vjerujemo da će naši učenici kroz radionice sa chefom Marijem Mandarićem steći dragocjena znanja i vještine o zero food waste filozofiji. Ta će im znanja pomoći da postanu konkurentniji na tržištu rada te će dodatno podržati njihovu inkluziju u zajednici nakon školovanja.“
Povodom novog izdanja #BirajZeleno kompanija Nestlé, pokretač inicijative, donira 20.000 eura za opremanje kuharskog i slastičarskog kabineta Centra oštećenog u potresu 2020. godine, čime se omogućava daljnji razvoj i obrazovanje mladih s različitim vrstama komunikacijskih teškoća.
Inicijativa #BirajZeleno ima podršku Ministarstva znanosti i obrazovanja te Ministarstva poljoprivrede što pridonosi zajedničkom cilju stvaranja održivije budućnosti s manje otpada od hrane. Da kompanija Nestlé aktivno podiže svijest o otpadu od hrane, ali i pruža konkretna znanja i rješenja, pokazano je proteklih godina kroz podjelu besplatnih zero food waste obroka studentima i organizacijom besplatnih radionica za građane o prevenciji otpada od hrane u kućanstvima. Ove godine, naglasak je na osposobljavanju mladih iz Centra Slave Raškaj čime se postiže sinergija ekološkog i društvenog aspekta održivosti.
Više informacija na: https://nes.tl/birajzeleno2024
O KOMPANIJI:
Nestlé je vodeća svjetska kompanija u prehrambenoj industriji. U Hrvatskoj je kompanija prisutna od 2003. godine i danas zapošljava 116 ljudi. Najprepoznatljivije inicijative kompanije kroz koje pozitivno djeluju na lokalnu zajednicu su #BirajZeleno, Vrtim Zdravi Film te program ljetne prakse Nestlé Summer’s Cool.
NESTLÉ U ZAJEDNICI
Nestlé Adriatic obuhvaća tržišta Hrvatske, Srbije, Bosne i Hercegovine, Sjeverne Makedonije, Crne Gore, Slovenije i Kosova, koje je s Bugarskom i Rumunjskom dio tržišta Nestlé JI Europa. Najprepoznatljivije inicijative kompanije, kroz koje pozitivno djeluje na lokalnu zajednicu, su #BirajZeleno, Vrtim Zdravi Film te program ljetne prakse Nestlé Summer’s Cool. Inicijativom #BirajZeleno Nestlé u Hrvatskoj aktivno radi na podizanju svijesti o važnosti smanjenja otpada od hrane, dok u okviru projekta Vrtim Zdravi Film kompanija već više od desetljeća educira o važnosti usvajanja zdravih navika. Program Nestlé Needs YOUth omogućio je da više od stotinu mladih sudionika sudjeluje na trotjednoj praksi Summer’s Cool programa koja ih priprema za ulazak na tržište rada i pozitivno utječe na njihovu zapošljivost.
Prema istraživanju IPSOS-a iz 2021., percepcija o kvalitetnim proizvodima temelj je povjerenja u brend Nestlé. Top 10 brendova s obzirom na prodaju su Nescafé, Friskies, Felix, Dolce Gusto, Thomy, Maggi, Darling, Nan, One and Nesquik.
IZVOR : PRIOPĆENJE ZA JAVNOST i UNSPLASH