Tijekom čitavog prosinca, darivanje poprima novu dimenziju uz prvi Moët & Chandon pop-up u Hrvatskoj! Moët & Chandon pop-up u Super Konzumu Radnička pruža kupcima nezaboravne blagdanske trenutke uz božićna pakiranja Moët & Chandon šampanjaca koje je moguće i personalizirati. U ponudi su uz klasične etikete bruta i roséa i ovogodišnja, limitirana blagdanska poklon pakiranja, koja slave vinogradarsku tradiciju ove šampanjske kuće i moderan dizajn. Inspirirana povijesnim dizajnom iz 1985. godine, ova jedinstvena poklon pakiranja donose zlatne motive grozdova i vinove loze, simbolizirajući izvorište svakog šampanjca.
Svaka boca može se dodatno uljepšati personaliziranom porukom ispisanom na staklu boce, čime poklon postaje uistinu jedinstven. Od početka prosinca personalizacija se vrši kaligrafski tijekom jutarnjih sati, a od 16.12. do kraja prosinca, tijekom čitavog dana, putem specijaliziranog stroja. Svaka boca dolazi u elegantnoj Moët & Chandon poklon vrećici, uz ekskluzivnu Moët & Chandon čestitku, te kuglicu za bor ili privjesak – čineći savršeni blagdanski poklon. Na Moët & Chandon pop-upu kupce očekuje ljubazno osoblje koje će im pomoći u odabiru šampanjca. Personalizacija Moët & Chandon šampanjaca bit će moguća i tijekom odabranih mjeseci u 2025. godini, u MIVA vinoteci (Strojarska cesta 22, Zagreb) ili putem web shopa
Moët & Chandon osnovao je Claude Moët 1743. godine, a postigao je svjetsku slavu zahvaljujući njegovom potomku, Jean-Remyju Moëtu koji je sanjao o „dijeljenju mjehurića šampanjaca s cijelim svijetom.“ Od kraljevskog dvora do crvenih tepiha, Moët & Chandon oduvijek povezuje osobe i uzbudljive i posebne trenutke. S najvećim i najraznolikijim vinogradima u regiji, ova šampanjska kuća nudi univerzalan i svestran portfelj šampanjaca za svaku prigodu i svako nepce. Danas, već skoro tri stoljeća, Moët & Chandon šampanjac nastavlja obilježavati sve važne trenutke kao i privatne proslave, donoseći dašak luksuza i veselje svakoj prigodi.
IZVOR : PRIOPĆENJE ZA JAVNOST