U Zagrebu 25.02. parfemski entuzijasti i VIP kupci su imali priliku upoznati utemeljitelja brenda Born to stand out.
Gospodin Jun Lim-a je predstavio brend B2SO s parfemima u fokusu : Drunk Lovers, Sugar Addict, RAW Seduction kolekcija (L’Animal, Naked Laundry, Filthy Musk), kolaboracija Fugazzi, te najavio novu body collection liniju i BORNTOSTANDOUT Extrait Extreme kolekciju: Black Guava, Black Mango, Oud Candy, Purple Stain koja je dostupna u Belodore parfumerijama.







Belodore parfumerije su također organizirale party u stilu B2SO kojem su nazočilii Influenceri, mediji, parfemski entuzijasti, tik tokeri i Zagrebačka javna scena.






U svijetu parfumerije koji se neprestano razvija, gdje nasljedni brendovi često dominiraju krajolikom, pojavio se svjež, beskompromisno moderan glas: Born to Stand Out (BTSO). Ova korejska parfemska kuća uzburkava duhove ne samo svojim intrigantnim mirisima, već i svojim cjelokupnim etosom, spajajući minimalističku estetiku s maksimalističkim olfaktornim iskustvima.
Filozofija kontrasta
Osnovan na načelu izazivanja statusa quo, Born to Stand Out ističe se upravo time što se ne pokorava. Brend prihvaća paradokse, slaveći individualnost i samoizražavanje kroz mirise koji su istovremeno utješni i provokativni. Filozofija BTSO-a vidljiva je u svakom aspektu brenda, od elegantnog pakiranja do nekonvencionalnih kompozicija mirisa.
Korejski korijeni, globalna privlačnost
Dolazeći iz Južne Koreje, Born to Stand Out iskorištava bogatu tradiciju ljepote i inovacija te zemlje. Čiste linije i minimalistički dizajn brenda odražavaju utjecaj korejske estetike, dok njegovi smjeli i odvažni mirisi zadovoljavaju globalnu publiku koja traži jedinstvena i nezaboravna olfaktorna iskustva.






Izazivanje konvencija
Jedna od definicijskih karakteristika brenda Born to Stand Out je njegova spremnost da se usprotivi konvencijama.
Brend izbjegava tradicionalne kategorije mirisa, umjesto toga se usredotočujući na stvaranje mirisa koji evociraju emocije, uspomene i iskustva. Mirisi BTSO-a nisu dizajnirani da se nose pasivno; oni su namijenjeni da budu aktivni sudionici u samoizražavanju nositelja.

Miris kao izjava
Born to Stand Out vjeruje da je miris više od pukog kozmetičkog proizvoda; to je moćan oblik samoizražavanja. Brend potiče svoje kupce da eksperimentiraju s različitim mirisima, da slojevito nanose mirise i da pronađu kombinacije koje uistinu odražavaju njihovu osobnost.
Born to Stand Out je brend za one koji se usude biti drugačiji, koji prihvaćaju svoju individualnost i koji koriste miris kao alat za samoizražavanje. Bilo da vas privlači njegova minimalistička estetika, njegovi nekonvencionalni mirisi ili njegova predanost kvaliteti, Born to Stand Out je brend koji će zasigurno ostaviti trajan dojam.




IZVOR : PRIOPĆENJE ZA JAVNOST / Belodore parfumerije






