Brandly Talk: kako uzletjeti kroz poslovnu suradnju i brandiranje

piše: Danijela Kušen

U svijetu gdje su brandovi postali više od samog imena, nego i storytelling koji se prenosi, premijerni Brandly Talk, koji je održan u Zagrebu, pokazao se kao epicentar inspiracije i znanja o stvaranju prepoznatljivog identiteta. Naime, Brandly Talk nije samo događaj, već pokret koji potiče na razmišljanje i inspiraciju, a osmišljen je kao platforma za razmjenu dobrih ideja, najboljih iskustava i uvida u poslovanje kroz svijet različitih brandova, kojih je danas više nego ikada.

Upravo održani premijerni Brandly Talk, događaj je koji je privukao pažnju poslovnih i lifestyle entuzijasta koji su željeli otkriti tajne uspjeha u brandiranju kroz poslovnu suradnju. Uzvanici su imali priliku čuti od vlasnika Old Pilot’s-a, Tomislava Anadolca i Hrvoja Bušića, kako su inovacijama i predanim radom uspjeli razviti jednu od najnagrađivanijih destilerija u regiji. 

Old Pilots, koji su poznati po svojim hrabrim letovima, kao bivši piloti, uzletjeli su i u svijetu marketinga i brandinga od 2017. godine, osvajajući važne svjetske nagrade, poput zlatne nagrade za najbolji gin i dizajn marke na svijetu, na prestižnom The Best World Gin Awardsu 2022., a sad su podijelili svoje bogato iskustvo o tome kako uspješno brandirati proizvod. Njihova priča nije bila samo o poslovnoj suradnji, već o stvaranju sinergije između klijenta i brand agencije, usponima, izazovima i nedoumicama, dobrim i lošim odlukama, a sve to kako bi se postigao veći utjecaj i prepoznatljivost na tržištu.

Na Brandly Talku, prisutni su imali priliku čuti konkretne primjere iz prakse, ali i steći uvid u poslovne strategije i iz pogleda agencije, odnosno kako je baš brandiranje Old Pilot’sa učinilo tvrtku jednom od najprepoznatljivijih u segmentu vrhunskih craft žestokih pića. Kroz interaktivni format događaja, posjetitelji su mogli postavljati pitanja i razmjenjivati iskustva, što je dodatno obogatilo atmosferu večeri.

“Važnost dubokog dive in pristupa svakom proizvodu pri stvaranju branda je najvažniji dio. Tako je bilo i u ovom slučaju. Naime, dečki su došli po etiketu, a kroz zaista duboki pristup i postavljanju jasne strategije dobili su brand. Kad pogledam unazad, dug put, pun izazova, ali strpljenje i upornost u postizanju onoga što smo  postavili kao viziju se isplatilo” otvoreno je prokomentirao Tomislav Krajačić, vlasnika brand agencije Kofein.

Jedan od ključnih trenutaka večeri bio je razgovor o tome kako agencija i klijent mogu pronaći zajedničke vrijednosti i ciljeve te ih uspješno integrirati u brandove i komunikaciju kroz sam proces rada. Strast i nepokolebljivost u radu ono je što najbolje povezuje klijente i Kofein te, u biti postaje zajednička inspiracija u stvaranju. Duboka predanost cilju te sustavnost i temeljitost pri procesu kreiranja autentične brand ideje ono je što uvijek stvara dugoročan equity, odnosno brand vrijednost. Vjerujem da se ponekad od te naše upornosti i inzistiranja na detaljima čak i ponajboljim izvođačima diže kosa na glavi, jer kad trebate producirati, u tom trenu, jednu od najsloženijih ambalaža za gin, koja sadrži sve moguće tehnike te podrazumijeva izuzetno puno preciznog ručnog rada, onda samo oni najhrabriji prihvaćaju izazov i naposljetku ubiru nagrade. U konačnici, to je ono što čini razliku, podiže ljestvicu i otvara put uspjehu.istaknuo je Alan Divković, kreativni direktor u Kofeinu.

Uzvanici su bili iznenađeni i nekim činjenicama u procesu stvaranja branda koje su se mogle čuti kroz ove intervjue. Dugo sam se protivio samom imenu Old Pilots. Čak i kad smo ga potvrdili, nisam bio siguran u njega, ali onda su me pozitivni feedback ljudi i uspješnost poslovanja uvjerile u to da su kreativci iz agencije znali što predlažu i zašto. Također, kroz vrijeme se pokazalo da je Kofein za našu destileriju postao “one-stop” agencija u kojoj nalazimo rješenja za sve naše izazove brendiranja. izjavio je Hrvoje Bušić, suvlasnik Old Pilotsa istaknuvši važnost autentičnosti i dugoročnih odnosa s partnerima kao ključne elemente uspješne suradnje.

Kao logičan zaključak premijernog Brandly Talka, naglašavajući važnost kreativnosti i inovacije u procesu brandiranja Tomislav Anadolac, suvlasnik Old Pilots, istaknu je kako Suradnja između brendova nije samo razmjena usluga, već prava prilika za stvaranje nečeg novog i značajnog. Kofein u svom pristupu razvoju brenda uključuje i ekonomske pokazatelje i istraživanja koja nam uvelike olakšavaju poslovne odluke.

Za sve koji su propustili ovaj izuzetan događaj, dobre su najave da Kofein Brandly Talk priprema za jesen još mnogo inspirativnih i edukativnih sadržaja.

IZVOR : PRIOPĆENJE ZA JAVNOST & UNSPLASH

You may also like