Široj javnosti poznatiji kao član žirija Supertalent, Davor Bilman nam otkriva drugu stranu medalje – strastvenog edukatora u svijetu prodaje, komunikacije i liderstva čija je specijalnost ‘čitanje’ ljudi.
Kombinirajući više od 30 godina iskustva u poslovanju/prodaji, 19-godišnje iskustvo u korporativnoj obuci i strast za znanjem, učenjem i poučavanjem najnovija misija, navelo je ovog diplomiranog ekonomista širiti svoje znanje poslovnoj publici na konferencijama i jedna od njih se održava u Šibeniku.
Bilmanova metodologija, koja koristi psihologiju boja za brzu procjenu osobnosti, unaprijedila je pristup prodaji, komunikaciji i leadershipu općenito. Njegova predavanje “Pokaži mi cipele i reći ću ti kako prodati” jedno je od iščekivanijih na festivalu. Kroz humor i duboko znanje, sudionicima će otkriti kako brza procjena osobnosti može transformirati ne samo način na koji prodajemo, već i kako se povezujemo.
Sudionici imaju jedinstvenu priliku dobiti i besplatne savjete o tome kako se brendirati i prodati online od maga digitalnog marketinga Barbare Slade Jagodić, te Tik Tok vještina osnivača tvrtke Crew za digitalni marketing, Daria Marčaca s preko 500.000 pratitelja na Tik Tok platformi.
Spisateljica Marijana Perinić, bivša košarkaška reprezentativka Antonija Sandrić (Mišura), vaterpolski trener Ivica Tucak te TV voditeljica, urednica i podcasterica Ana Radišić odvest će nas put R()Evolucije rodnih uloga.
Slušat ćemo o tome u što investirati u 2024. od Borislava Vujovića kao i o poduzetničkim promašajima i to od predsjednika UGP-a Neki od Hrvoja Bujasa i Ivane Nobilo, izvanredne profesorice na Les Roches Sveučilištu.
Bit će tu i zvijezda masterchefa Damir Tomljanović i Miroslav Varga, koji će otkriti kako uz pomoć Google-a unaprijediti poslovanje, a kroz teme o zdravlju će nas voditi Mario Valentić, osobito stavljajući naglasak na metalno zdravlje te ravnotežu privatnog i poslovnog života.
Businessweek nije samo konferencija, to je putovanje ka osobnom i profesionalnom rastu pod mentorstvom vrhunskih stručnjaka. Ovaj festival je prilika da se istraži kako strast, znanje i međuljudske vještine mogu transformirati naše živote na bolje. Šibenik uskoro postaje središte renomiranih predavača, vrhunskih panela, odlične zabave i nezaboravnih networking prilika.
Pridružite se putovanju koje oblikuje budućnost poslovanja i lifestylea. https://www.businessweek.hr/
Dodatne zanimljivosti:
Bilman, koji je desetljećima usavršavao vještinu procjene osobnosti – od prodaje automobila do podučavanja tisuća ljudi prodajnim i komunikacijskim vještinama – vjeruje u moć razumijevanja kroz boje s drugima.
Ključne su četiri boje u tipovima osobnosti, crveni – dominantni, žuti-društveni, plavi-analitični, zeleni-empatični. A otkrio nam je i koja boja osobnosti dominira među članovima žirija. „Svi moji kolege u žiriju Supertalenta, Martina, Fabijan, Maja, dosta dominiramo u crvenoj boji pa imamo izazova s konfrontacijom mišljenja“.
Kao najsuzdržanijeg člana žirija zanimalo nas je zašto skriva emocije? Tvrdi da ih ne skriva, već samo kontrolira i manje pokazuje. Ne zna zašto ostavlja dojam da je hladan samo zato jer zna kontrolirati emocije.
Evo kako vidi poželjne osobnosti, kroz boje, u pojedinim zanimanjima:
Zanimanje / Boje osobnosti
IT industrija – Plavi, Zeleni
Socijalni radnici, Učitelji, Sestre, Fizioterapeuti, Volonteri – Zeleni
Marketing – Zeleni, žuti
Prodaja – Žuti
Novinari, Političari – Crveni
Proizvodnja, Tehnika, Financije, Računovodstvo, Kirurg, Pilot – Plavi
Neke od najčešćih kategorija osobnosti po bojama i njihove ključne crte su:
• Crveni: Energični, strastveni, impulzivni, dominantni, samopouzdan, voljni za rizik.
• Žuti: Sretni, optimistični, kreativni, spontani, ekstrovertni, društveni
• Plavi: Mirni, pouzdani, stabilni, logični, analitični
• Zeleni: Harmonični, prilagodljivi, brižni, suosjećajni, praktični, orijentirani na rast, odani
IZVOR : PRIOPĆENJE ZA JAVNOST