Quentin Bisch, poznati parfumer koji je radio s nekim od najvećih imena u mirisnoj industriji stvorio je novu ovisnost komponiranu od narkotično – opojnog cvijeta ljiljana. Ljiljan simbolizira slobodu , poput slobode glasa žena. U sredini ove strukture dominira slana nota poput morske svježine, stvarajući nevjerojatan kontrast. Sol balansira slatkoću te pruža solarnost cvjetnom akordu. U bazi mirisa nalazi se vesela, nježna, blistava i prozračna puslica (meringue). Nota koja izražava mliječne aspekte kao protuteža ljiljanu. Ona kopira neo-gurmansku bazu koja trenutno djeluje na sva ljudska osjetila.
Nova ambasadorica branda je YARA SHAHIDI – glumica, model, aktivistica, gorljiva braniteljica socijalne pravde, feministica… Amerikanka iranskih korijena, koja je imala priliku utjeloviti božanstveni Gaultier Divine.
Pet žena jakih i različitih osobnosti su dodatni ambasadori mirisa, u stilu jako specifičnog za Gaultier-a. Kroz ovo lansiranje, Yara je glasnogovornica Divineove poruke, ali se okružuje inkluzivnom sekundarnom postavom koja nosi poruku koja glorificira žene. A ima li boljeg načina nego dizajnirati korzet za svaku ženu, za svaki tip tijela – u skladu s tim slogani novog mirisa ocrtavaju njegovu poruku ali i filozofiju brenda :
Naša nova ženstvenost je izvanredna, ali stvarna, ukorijenjena u životu.
Ona je božanstvena. Božanstveno ljudska. Gaultier Divine miris je stoga oda moći i božanskoj prirodi žene.
Žena nije mitska, nije nadnaravna,nije nebeska.
Gaultier Divine je žena – i to je više nego dovoljno
Gaultier Divine je žena s manama, ima emocija i savršena u svojim nesavršenostima.
Gaultier Divine žena živi život prema svojim pravilima
Ona je svemoćna, slobodna, samopouzdana, blistava, privlačna
Gaultier Divine bočica je ultra senzualna, obučena u legendarni korzet sa blistavo zlatnim sokom. S izdašnim, raskošnim oblinama izražava samopouzdanje i ženstvenost moćnog Božanstva, spremnog da preuzme svijet. Smještena u besprijekornu metalnu ambalažu, ukrašenu svjetlucavim suncem i odvažnim anđelima.
IZVOR : Priopćenje