eternall.hr je tri godine postojanja obilježio izložbom u Galeriji Kranjčar

piše: Danijela Kušen

U Galeriji Kranjčar je održano otvorenje izložbe “Proizvodi koji su mijenjali povijest” odabirom inspirativnih eksponata iz privatne zbirke dvaju osnivača samog portala eternall.hr

Čitatelji lifestyle business portala eternall.hr na raspolaganju imaju sadržaj fokusiran na storytelling odnosno priče, zanimljive i različite tematike; inspirativne i često pune emocija, motivacije i svjesnosti života.

Izložbom smo htjeli sa jedne strane dati uvid u iskustvo samih autora na portalu ali i ponuditi ekskluzivni sadržaj kroz portal i kroz event tj proslavu 3. rođendana.

Priče ne samo da govore o revolucionarnim otkrićima već daju inspirativne priče o stvaranju, stoljetnim iskustvima, tehnološki naprednim procesima kod pojedinih brendova za njegu, evolucije načina razmišljanja ali i – ljubavi prema ženi, sestri ili samo ljubavi prema životu općenito.

“Prilikom odabira sam se vodio izborom eksponata koji su u mom poslovnom životu bili najinspirativniji i isto tako revolucionarni.”

Darko KUšen
Danijela i Darko Kušen

“Industrija ljepote sama po sebi fascinira tehnološki naprednim procesima proizvodnje. Najzanimljivije su ipak one priče koje pripadaju proizvodima koji su opstali nekoliko desetljeća čak i stoljeće te su još uvijek najprodavaniji proizvodi poput Eight Hour Cream Skin protectant od Elizabeth Arden  ili Eudermine Activating Essence i Bio Performance kreme japanskog brenda Shiseido.”

Danijela kušen

Eau Parfumée – Cologne au Thé Vert

Prvi od njih je svakako 350 mililitarska boca mirisa Eau Parfumée – Cologne au Thé Vert – primjer poklona kojim je Bvlgari početkom devedesetih godina darivao VIP kupce svoga nakita u slavnom butiku smještenom na prestižnoj Rimskoj adresi Via dei Condotti 10.

Darko Kušen, Nataša Katanec i Andrijana Jeftović Lukić spred eksponata Cacharel, Bvlgari i Christian Dior

Miss Dior

Zatim originalna bočica parfema Miss Dior kojom je  Christian Dior  utjelovio i živopisnu uspomenu na svoju izvanrednu sestru, kao i trajnu poruku koju nam je želio prenijeti : “neke stvari ne bi trebale umrijeti s trenutkom.

Nataša Katanec, Training manager Guerlain

Jicky

Jicky je predstavljen 1889. godine na svjetskoj izložbi u Parizu kada je i baron Eiffel predstavio, za tadašnji ukus Parižana, skandalozni toranj. Miris je to koji je tada uznemiravao na isti način poput tog metalnog tornja. Dok su mu se neki uvelike divili, drugi su se sablažnjavali nad njegovim smionim notama.

Cacharel , Anaie Anais

Anaïs Anaïs

U godini njegovog lansiranja pionirski predstavio potpuno novi koncept i eru dizajnerskih mirisa po povoljnijim cijenama – te postigao svjetski uspjeh za Cacharel brend.

 Diva Emanuel Ungara

Miris koji je uz CHANEL N°5 polučio najveći uspjeh je svakako DIVA od Emanuel Ungara  koji je miris posvetio svojoj muzi, francuskoj glumici i divi Anouk Aimée. Njegovo elegantno pakiranje simbolizira ženu koja voli zavoditi i kršiti pravila svojom sofisticiranošću i elegancijom.

4711 Echt Kölnisch Wasser

U svijetu parfema, malo mirisa može se pohvaliti tako bogatom poviješću i utjecajem kao što je 4711 Echt Kölnisch Wasser. Ovaj poznati miris, koji je prisutan već 222 godine, nije samo miris; on je legendarna priča koja putuje kroz vrijeme i kulturu, ostavljajući duboki trag na svakome tko ga doživi. nastao kao osvježavajući eliksir. Ovaj miris brzo je stekao reputaciju zbog svoje nevjerojatne sposobnosti da oživi tijelo i duh. Kao da je sam grad Köln ušao u bočicu, svaka kap pruža osjećaj svježine i vitalnosti.

Eudermine Activating Essence: budi energiju kože  

Zahvaljujući  ActiveRED tehnologiji, Eudermine Activating Essence odgovara na suvremene potrebe kože koristeći jedinstvenu mješavinu fermentiranih supstanci, 4MSK i yuzu ekstrakta

Zora Bjelousov, Danijela kušen i Rozie Kugli

Bio-Performance – revolucija hijaluronske kiseline

Godina 1988. Otkrivši nov pristup problemu starenja kože sa patentima u serumskom proizvodu B.H-24 za dan i noć, došli su do iznimnih rezultata na koži u testnim fazama korištenja proizvoda. Navedeni izuzetno učinkoviti tretman za njegu kože koristi dva ekskluzivna, visoko ocijenjena proizvoda iz Shiseidovog biotehnološkog istraživanjaBio-EPO i Bio-Hijaluronsku kiselinu, kako bi energizirao stanice kože, dok istovremeno štiti i hidratizira kožu.

“Creme de la creme ” ili kreme nad kremama

Nazivaju ih još The Golden zone a ustvari to su mali trezori za njegu kože koje spadaju u sam vrh ponude u parfumerijama.

Partneri projekta

Za one koji više vole svoja putovanja i doživljaje, partner projekta u svojoj kampanji nudi pogodnosti kroz Premium Visa karticu .

Na izložbi su se za potpuni ugođaj aktivirali i Litterarii vinarija sa iznimnim Sauvignon Blanc-om pričajući priču o nasljeđu i vinu koje dolazi iz kurije Nespeš, te bezglutenski zalogaji Kata sa izvrsnim izumom : ulje sjemenki grožđa proizvođača Galić.

Radenska Naturelle tri srca sa svojim izvanrednim okusom spada među negazirane prirodne mineralne vode s niskim sadržajem natrija održavala je uzvanicima zavidan nivo rehidracije. Sastav važnih mineralnih tvari idealan je u ovoj vodi te vodi daje harmoničan i zaokružen okus.

Radenska Naturelle pravi je dragulj netaknute prirode. Nastala je prije 12.000 godina duboko u zemlji, ispod nepropusnih slojeva gline te ostala zaštićena od onečišćenja sve do danas.

Maja Kauzlarić ( Wonderful events ) i Ana Kuhanec (stručna suradnica portala eternall.hr)

Wonderful events je upotpunio ugođaj izložbe sa instalacijama i zelenilom ostavljajući u fokusu priče koje su nam pričali eksponati i doživljaj istih.

Glavna je namjera bila prenijeti energiju poslovnog nasljeđa kroz priče koje inspiriraju. Vraćaju nas u ugodne trenutke ili motiviraju na stvaranje.

eternall.hr
Danijela Kušen i Nataša Katanec ( Guerlain )
Ana Mrazek, Dizajner, Dizajner nakita,
Maja Kauzlarić ( Wonderful events )
partneri projekta Premium Visa kartica ,Litterarii vinarija sa iznimnim Sauvignon Blanc-om ,Kata sa uljem sjemenki grožđa proizvođača Galić i Radenska Naturelle tri srca .
Danijela Kušen i Željka Žužić ( Orbico )
Mirta Bajzek; M KOMUNIKACIJE
Conor Komunikacije
Danijela Kušen i Martina Hećimović sa kolegicom (Komunikacijski Laboratorij )
Svaki eksponat ima svoj storytelling
“eternall.hr nije portal , to je misija”
Eksponati Shiseido “Eudermine”
eksponati “creme de la creme”
Danijela Kušen i Andrijana Jeftović
Joško Tešija

Nataša Brunović
Nataša Katanec
Nataša Brunović
Nataša Brunović
Parfumerija Lana
Andrijana Jeftović
Darko Kušen i Nataša Brunović
Projekcija Filma Apparition Emanuel Ungaro for women (2004.)
Projekcija Filma Apparition Emanuel Ungaro for women (2004.)
Nataša Bagić
Danijela Kušen i Andrijana Jeftović
Goga Relić Gutenberger,, Isabela Bonvay, Danijela Kušen , Rosie Kugli
Zora Bjelousov – Femina.hr / Beauty influencer
Andrijana Jeftović
Iva Zovko , Kata glutenfrei
Mirta bajzek,Dubravka Prpić Znaor i Željka Žužić
Danijela Kušen i Karla Andrić Haiku Communication
Joško Tešija i Elvira Kranjčar , Galerija Kranjčar
Danijela Kušen i Ana Kuhanec (stručna suradnica portala eternall.hr)

IZVOR : Foto Daniel Pavlić / Danijela Kušen

You may also like