Više od 50 predavača i panelista, više od 680 sudionika i cijeli dan pun inspirativnih razgovora, prezentacija i rasprava – Game Changer 2.0 Ljubljana nadmašio je sva očekivanja i postao ključna tehnološka konferencija godine u Sloveniji. Događaj koji se održao 11. studenoga u hotelu Sheraton okupio je eksperte i entuzijaste iz cijele Slovenije i donio nove uvide u budućnost umjetne inteligencije, e-trgovine, fintecha, big data i prakse iz mnogih industrija.
To nije bio samo događaj – to je bila eksplozija inovativnosti i kreativnosti!
Kroz tri tematske dvorane sudionici su imali priliku sudjelovati u razgovorima s vrhunskim stručnjacima, kao što su BLAŽ BRODNJAK (NOVA LJUBLJANSKA BANKA / PREDSJEDNIK UPRAVE), DEJAN ROLJIĆ (NAKA / CEO), AJŠA VODNIK (AMCHAM SLOVENIJA / CEO) i mnogi drugi koji su podijelili svoja iskustva i vizije budućnosti tehnologije.
Svaki panel, svaka prezentacija i svaki razgovor bili su korak bliže razumijevanju kako će tehnološke inovacije utjecati na naš svakodnevni život.
U E-COMMERCE dvorani istraženi su budući trendovi e-trgovine, od rasta B2B modela do razvoja Q-Commercea. Sudionici su naučili kako ultrabrza dostava mijenja navike potrošača i kako se kupnja uživo koristi za razvoj robnih marki. Također su se usredotočili na etičke i ekološke aspekte koji postaju sve važniji u strategijama brendova. Razgovaralo se o ključnim analitičkim rješenjima za rast i automatizaciju povrata.
U FINTECH dvorani sudionici su otkrili inovacije koje transformiraju financijske usluge i digitalne transakcije. Razgovarali su o tome kako umjetna inteligencija može zaštititi potrošače od prijevare i kako tehnologija može podržati sigurnost u financijskom sektoru. Istraživali su budućnost personaliziranog digitalnog osiguranja i ulogu tehnologije u ulaganju u startupe i širenje blockchaina izvan kriptovaluta.
U dvorani BIG DATA govorilo se o revoluciji koju donose big data i AI u poboljšanju korisničkog iskustva. Razgovaralo se o transparentnosti korištenja podataka i zaštiti intelektualnih prava. Konferencija je ponudila uvid u snagu personaliziranih interakcija i njihovu primjenu u marketingu.
Game Changer 3.0 ponudio je i priliku za povezivanje, umrežavanje i zabavu u EXPO zoni, gdje su sudionici mogli isprobati nove proizvode i uživati u glazbi i atmosferi MARTINOVANJA uz kušanje mladog vina, čime je konferencija završila u velikom stilu.
Game Changer 2.0 Ljubljana nije bila samo još jedna konferencija – to je platforma koja nadahnjuje, povezuje i potiče inovacije.
IZVOR : PRIOPĆENJE ZA JAVNOST