PREDSTAVLJEN NOVI MIRIS LEGENDARNE FRANCUSKE MODNE KUĆE GIVENCHY, GENTLEMAN SOCIETY
Prvo lansiranje mirisa Gentleman kuće Givenchy bilo je davne 1975. godine. Pretežito drvenasta olfaktorna nota mirisa bila je kreirana i tada za poslovnu elitu poznatu po svojim manirima ali i mindsetu koji izlazi iz okvira “normalnog” baš kao što je bio slučaj i kod osnivača brenda Hubert de Givenchy-a.
Nakon 40 godina i note mirisa su drugačije ali GENTLEMAN je još uvijek – svojstven, kvalitetnih manira i autentičan.
Sinoć je u galeriji Kranjčar uz prisustvo medija i brojnih gentlemana iz društvenog života predstavljen novi miris legendarne francuske modne kuće Givenchy – Gentleman Society
Danas Givenchy zamišlja muškarce koji nose ovaj miris okupljene u suvremenom Gentleman Societyju, zajednici koja odražava višeslojnu muškost, koja razmišlja odlučno i napredno. Društvene vještine i neobičan stav članova te zajednice, neovisno o njihovom porijeklu i priči nadahnuli su miris koji otvara vrata Gentleman Societyja svima koji se identificiraju s takvim svjetonazorom.
Kao predstavnici GENTLEMAN SOCIETY-a u Galeriji Kranjčar svoj ‘’skate performance’’ izveli su braća Ernest i Marino Mazarekić, a ugledni hrvatski grafiter Krešimir Golubić – Leon GSK demonstrirao je vještinu izrade grafita.
Upravo kao i samo zaštitno lice koje predstavlja samouki umjetnik, karizmatični Benjaminu Clementineu, lokalni umjetnici inspiriraju svojom životnom pričom i utjelovljuju Givenchy novu definiciju muškarca pravih manira – gospodina.
U kontekstu tog suvremenog viđenja gentlemana, kreatorice mirisa Maia Lernout i Karine Dubreuil, zamislile su neobičan miris na bazi najkvalitetnijih sastojaka, odabranih zbog jedinstvenih mirisnih svojstava i dugotrajnosti pa tako Gentleman Society nosi ekskluzivnu kombinaciju cvjetno-drvenaste dualnosti, a aromatičan miris ostavlja nezaboravan mirisni trag. Bobice borovice iz Hrvatske spajaju se s kardamom iz Gvatemale, note europske kadulje dodaju biljne aromatične note, otvarajući put prema srcu mirisa, a absolut narcisa koja se prerađuje u svjetskoj mirisnoj prijestolnici Grasseu, miješa svoje zelene animalne tonove s puderastim mošusnim mirisom irisa iz Maroka. Obogaćuju je drvenaste note cedra s Himalaje i sandalovina iz Australije te kvartet vetivera različitog podrijetla i ekstrakcije. Esencija vetivera s Madagaskara, donosi dimljenu i prženu, gotovo slanu notu, dok vetiver iz Urugvaja otpušta intenzivnu kakao balzamičku esenciju. Vetiver s Haitija predstavlja se s veselim, živahnim mirisom zelenog u kombinaciji nota drveta i lješnjaka, a upotpunjene kremastom sandalovinom, ambroxanom i apsolut vanilijom s Madagaskara, stvaraju toplu, opojnu bazu savršeno usklađene senzualnosti. Ovaj, po prvi puta stvoreni miks omogućuje prijenos olfaktornog bogatstva osnovnog sastojka, originalno se naslanjajući na 4G logo kuće Givenchy.
Prodajna mjesta i webshop : Muller, Douglas i Parfumerija Lana
Zamišljena kao simbol okupljanja, bočica mirisa Gentleman Society u isto vrijeme je snažna i profinjena, linije su naglašene unutrašnjim lakiranjem koje stvara dojam tajanstvenosti, a u skladu s ekološkom odgovornosti brenda sastoji se od 15% recikliranog stakla.
Izvor : PR #GivenchySociety @givenchyBEAUTY