GUY LAROCHE Drakkar Noir – miris za odvažnog muškarca

piše: Tony Lux

GUY LAROCHE SNAŽNO NASLJEĐE VISOKE MODE

Godine 1957. Guy Laroche stvorio je vlastiti brend visoke mode. Njegove ikonične kreacije kao što su košulja u obliku haljine i kaput u obliku haljine i danas su glavni odjevni predmet u ženskim ormarima.

Nakon što je Guy Laroche preminuo 1989., nekoliko poznatih dizajnera je preuzimalo kreativno vodstvo kuće sve do trenutno glavnog dizajnera Renéa Richarda.

Sjedište i butik nalaze se u Avenue Montaigne, a modna kuća održava dvije revije godišnje. Slavne osobe poput Eve Longorie, Hilary Shawk i Care Delevingne danas ponosno nose Guy Laroche.

Guy Laroche, od njegovih prvih dana, povjerio je L’OREAL-u stvaranje svojih linija mirisa. Kultni mirisi kao što su Eau Folle, Fidji, Clandestine, Horizon i Drakkar, su svi bili u europskih top 10 u 70-ima i 80-ima, no jedan ih je miris sve pobijedio te postao sinonim za Guya Larochea: Drakkar Noir.

DRAKKAR NOIR KROZ POVIJEST: MUŽEVNOST, SENZUALNOST, ZAVODLJIVOST

Drakkar Noir je već i svojim nazivom koji potječe od drevnih vikinga sinonim za sirovu muževnost, snagu i plodnost.

Drakkar Noir muškarac je samouvjeren, odvažan, neovisan i atraktivan. On je sportaš željan adrenalina: odvažan i neustrašiv.

Drakkar Noir.

Osjetite snagu.

#FeelThePower je nova influencer kampanja legendarnog mirisa Drakar Noir koji predstavlja snagu muškarca ali i modno osvještenog ovisnika o sportu.

Aromatično svjež miris koji trenutačno oslobađa zanosnu notu geranija, dok tople note u razvijanju polako naglašavaju unutarnju senzualnost.

Mirisne note novog Drakkar Noir :

U gornjim notama ili otvaranju mirisa osjećamo ulje korijandera i pelina, nakon određenog vremena miris se razvija u topli miris borovice i svježinu geranija i lavande. U posljednoj fazi razvitka mirisa svježinu razbija miris drvenaste mahovine, pačulija i balzamsko ulje jele koje karakterizira svježina, drvenasti akord te umirujuće i osvježavajuće svojstvo.

Potražite Drakkar Noir eau de toilette u BIPA drogerijama.

ČLANAK IZRAĐEN U SURADNJI SA MATIVA  GROUP INTERNATIONAL 

You may also like