Holistički lifestyle biznismena : Tomislav Gojšić

piše: Danijela Kušen

Odluka o interview-u se stvorila upravo iz otvorenog stava i optimizma kojim Tomislav zrači, a na taj način ga opisuju i poznanici i poslovni partneri.

eternall.HR :

Na tržištu imate odličan image marketinškog stručnjaka i poduzetnika koji je korektan u poslu, dodatno je tu i umijeće rada s ljudima te naravno znanje i iskustvo.
Međutim koje loše vrline ste kroz posao otkrili i na koji način ste ih korigirali, naravno vaš savjet nam je dragocijen!

Tomislav Gojšić :
Prije svega hvala na lijepim riječima, uvijek je lijepo znati da se „dobar glas daleko čuje“. Kroz zadnja dva desetljeća svoj rad bih opisao kao izvrstan spoj znanja dobivenog kroz fakultetsko obrazovanje, dodatnog ulaganja u stručnu edukaciju, svakodnevno praćenje marketinških trendova. Ujedno, morate primijeniti svo prikupljeno znanje jer praksa nije uvijek „by the book“, vanjske okolnosti nisu uvijek kakve bismo mi željeli da jesu ili kakve mislimo da moraju biti. Marketing kao struka mijenja se sukladno navikama potrošača a kako smo do sada bili svjedoci globalnih promjena uslijed pandemije, nitko nije mogao ni naslutiti koje će posljedice marketing snositi i s kojim izazovima ćemo se morati suočavati. Biti fleksibilan vrlo je važna prednost svakog managera, imati širinu i znati slušati. Ako ste upravo suprotno, kruti, samo se vaše mišljenje uvažava i vaša je riječ zadnja, onda ćete morati proći dulji i možda teži put do rezultata. Kada vodite firmu, imate tim ljudi za koje ste odgovorni, radite direktno s klijentima, donosite financijske odluke – tada važnu ulogu u poslovanju ima i vaša osobnost, kakav ste čovjek, vaš odgoj, vaši životni ciljevi pa i navike.

Vrline koje bi bile loše a koje sam otkrio u poslu uglavnom su proizlazile iz želje da me svi prihvaćaju, na način da se trudim svima ugoditi, a pritom ne slušam sebe i idem preko svojih fizičkih i psihičkih mogućnosti – a to je nemoguće.

Rad na sebi kroz duhovnu praksu kao što je joga, meditacija, razgovor s ljudima do čijeg mišljenja mi je stalo,
dolazim do zapanjujućih rezultata ne samo u poslu već i privatno. Volim slušati mišljenja drugih i pokušavam razumjeti njihova uvjerenja, ciljeve i poglede na neku situaciju. Uvijek nastojim da sve što radimo – mora imati jasnu svrhu, unaprijed definiranu namjeru jer u protivnom smo samo pijuni vanjskih okolnosti a to nas upravo čini nesigurnima jer na vanjske okolnosti teško možemo utjecati, samo im se prilagoditi.

eternall.HR :

Veliki ste pothvat napravili u marketinškim inovacijama – tko Vam je globalni uzor?  Gdje nalazite inspiraciju ?

Tomislav Gojšić :
Budući da je agencija Fini oglasi, BTL „below the line„ agencija što znači da nudimo ambijentalne medije i kreativna rješenja, zbog specifičnosti posla, uglavnom inspiracija proizlazi interno iz dugogodišnjeg iskustva koje se iz kampanje u kampanju samo nadograđuje. Ideje uglavnom naviru kad volite svoj posao i kad slušate svog klijenta te uspijevate dobiti najbolju verziju onoga što želite i u što je klijent spreman uložiti a da ne pričamo o uzajamnom poštivanju i povjerenju koje je ključ svakog poslovnog odnosa. Budući da radim u Hrvatskoj koja je jedinstvena u odnosu na druge zemlje koje marketingu pristupaju na posve drugačiji način što zbog standarda, kupovnih navika potrošača, kulturnog obilježja koje snažno utječe na oblikovanje identiteta pojedinca, grupe i društva u cjelini, nismo još našli globalni uzor, iako su inovacije u inozemstvu dosegle potpuno novu dimenziju.
Zahvaljujući društvenim mrežama, danas ne morate nužno otputovati na sajam inovacija, fizički prisustvovati nekim stručnim panelima ili kongresima, puno toga možete dobiti samo jednim klikom – samo ukoliko znate gdje trebate kliknuti :)

eternall.HR :

Na društvenim mrežama Vas ljudi rado prate, imate ne samo dobar osjećaj za estetiku već i optimizam koji se osjeća kroz Vaše fotografije i videouratke ali i tekst – otkud inspiracija ?

Tomislav Gojšić :
Ljepota je u oku promatrača, znači da vašom pohvalom odajete da ste i sami kreativni i optimistični kada to prepoznajete u drugima. Hvala Vam.
Zahvalan sam što danas postoje platforme putem kojih se prenosi osobni sadržaj a koji je uglavnom pokazatelj naših životnih preferencija, iako ne nužno i autentičnosti.
Svi oni koji vole putovanja, modu, kulinarstvo, sport i zdrav pogled na život dobro došli su na moj Instagram i Facebook profil. Inspiracija su mi moji prijatelji, kćer, svijet koji nam pruža toliko lijepih sadržaja i iskustava a da ne moramo pritom nikoga kopirati, težiti nečemu što ne živimo jer se želimo dopasti drugima. Mislim da je život sam po sebi jedna velika inspiracija,jasno, ukoliko vjerujete u to iskustvo.
Kažu da je inspiracija sastavni element kreativne aktivnosti, što znači da sve što nas čini sretnima i oku je
lijepo, a duši je ugodno – postoji da nas inspirira kako biti bolji čovjek.

eternall.HR :

Njegujete osebujan stil odijevanja na svojim putovanjima koje vaši pratitelji iznimno dobro prihvaćaju – .što mislite o ležernosti i osebujnosti stila u našoj metropoli ? Cijeni li se više ili osuđuje ?

Tomislav Gojšić :
Moda dolazi od latinske riječi “modus “a značenje jest “način”. Za mene je moda „način“ na koji komuniciram osjećaje kroz odjeću u datom trenutku. S tim darom, ako to tako mogu nazvati, sam se rodio – poput djece koja već od malih nogu znaju da su predodređeni za sport ili medicinu – to i postanu. Možda će se netko zapitati, zašto onda nisam modni kreator?Trenutno se ne mogu sjetiti nekog modnog kreatora koji se po mom mišljenju lijepo oblači, ali svakako ih
ima puno više koji znaju napraviti savršene kolekcije. :))
Malo ste me i zatekli da pričam o modi jer ona je za mene kao mojoj mami kuhanje savršenog nedjeljnog ručka ili priprema božičnih kolača. Ne razmišlja puno o tome, jednostavno to radi s puno ljubavi i strasti. Za mene je moda strast koju živim ne razmišljajući što ću obući ili što će netko reći o odjeći koju nosim. Što se tiče naše metropole, mislim da ljudi jako paze na svoj izgled, nekima je to igra što se vidi po načinu kako nose tu modu, neki samo prate trendove i žele pripadati. Meni je osobno drago što postoje razni trendovi, više nema nekih pravila, muškarci nose roze košulje i uske traperice, cure nose muške sakoe, svi mogu biti slobodni a da nitko nikoga ne osuđuje. Budući da imamo više dućana odjeće nego npr. knjižara, svatko može naći ponešto za sebe i za svačiji džep.

eternall.HR :

Putovanja su Vam isto hobi – otkud vremena i energije ? Imate li savjet za ostale poslovne ljude?

Tomislav Gojšić :
Putovanja kao i moda moja su strast. Netko bi pomislio da stojim cijelo jutro pred ormarom budući da uvijek izgledam iskompletirano. Isto tako netko bi pomislio da provodim puno vremena pri odabiru destinacija jer doista po slikama na društvenim mrežama na svakom putovanju doista uživam i dobijem najbolje od najboljeg. No kako putovanja biram po principu jasno definirane želje i svrhe, vrlo brzo nađem ono što tražim i uvijek sam zadovoljan odabirom i dobivenim iskustvom. Pitate me otkud mi energija i vrijeme ? Vrijeme se uvijek nađe barem za neki vikend bijeg od gradske vreve a za veća putovanja moram se ipak kvalitetno organizirati unaprijed, a tu moram pohvaliti moje kolege koji već
znaju sve samostalno odraditi a za goruće stvari uvijek sam dostupan. Energija je samo rezultat da radim posao koji volim, boravim dosta u prirodi i volim meditaciju koja mi uveliko pomaže selektirati misli koje mi ne služe i troše nepotrebno energiju.
Savjet za kolege, odredite jasno što želite od putovanja, bitan je odabir i ljudi s kojima putujete, dobro se organizirajte u uredu, a grižnju savjest ostavite doma kao i poslovni telefon barem za kraća putovanja.

eternall.HR :

Da li planirate neke inovacije na poslovnom planu ili evoluciju vidite jedino na privatnom razvoju –
izučavanje tj praksa alternativnih metoda obnavljanja energije ( samopomoć)   itd… Ili prakticiranje
svega naučenog?

Tomislav Gojšić :
Inovacija je moje drugo ime kako u poslovnom tako i privatnom životu.
Ne znam jel uopće postoje ljudi koji mogu odvojiti svoju osobnost na način da žive različite živote pri
tome mislim da na poslu su jedna osoba a onda kod kuće potpuno druga osoba?!
Polazim od toga da ako radimo posao koji volimo onda imamo energije i kreativnosti cijelo vrijeme bilo
na poslu ili kod kuće pa čak i na godišnjem odmoru.
Posao nas pak s druge strane troši energetski kada ne radimo to što volimo a to je min 8 sati dnevno i
onda vjerojatno nismo baš ni kod kuče najbolje društvo jer nam fali energije i snage, ponestaje nam
ideje u svakom pogledu, nemamo volje za ništa.
Unazad 10tak godina koristim duhovnu praksu kao oblik introspekcije i alat za kvalitetan život.
Tu se krije sva evolucija, to je jedan zaseban unutarnji svijet a koji se savršeno reflektira na van.
Svoju kćer koja ima 19 godina, učim da uvijek kreće od sebe, sluša svoju intuiciju, radi ono što ju veseli i
onda neće donositi „krive“ ili ishitrene odluke ili biti tamo gdje ne želi biti.
Biti inovativan jednako je kao biti kreativan, a to mislim da možemo samo kada smo zadovoljni sami sa
sobom i radimo na svom mentalnom zdravlju.

eternall.HR

koja Vam je slijedeća putna destinacija i što biste promijenili na domaćoj turističkoj sceni ? Omiljena
destinacija na našoj obali ?

Tomislav Gojšić :
Sljedeće kraće putovanje je u Opatiju, često sam gost u Grand hotelu 4 opatijska cvijeta, čak mogu reći
da sam tamo kao kod kuće. Moja ljubav na prvi pogled s Opatijom krenula je od kada sam zbog pandemije
odlučio dati šansu našem turizmu i moram priznati da nisam požalio.
Više preferiram Istru i Kvarner, nekako su mi ljudi simpatičniji, omjer kvalitete i cijene je po meni puno
bliži onome što očekujem od hotelske i ugostiteljske ponude, nego srednji i južni Jadran.
Do sada sam više od 20 godina putovao izvan Hrvatske jer sam imao priliku proći našu zemlju uzduž i
poprijeko tijekom studentskih dana.
Ono što bi promijenio na našoj turističkoj sceni?! Pa mislim da idemo u dobrom smjeru, ponuda je zaista
velika, za svakog ponešto. Osobno ne preferiram odmor na našoj obali, jer mislim da još toliko toga
želim vidjeti a što ne uključuje nužno samo ljetni turizam i čisto more.
Ne vidim se osobno u jeku ljetne sezone negdje kod nas na moru, to je kao da sam došao u subotu na
špicu u grad negdje oko podneva. Hrvatska ima puno lijepih destinacija za ponuditi a koje su cijenovno pristupačne od naše obale, na primjer cijeli kontinentalni dio zemlje, Lika, Gorski Kotar, Zagorje….
Krajem godine planiram na Floridu kod prijatelja i tome se jako veselim.

Izvor fotografija : Tomislav Gojšić, privatna zbirka fotografija

You may also like