Tvrtka Gemma B&D, u svojih 30 godina postojanja izrasla je u respektabilnog lidera u sektoru kućanskih i profesionalnih aparata. Svoje dugogodišnje partnerstvo uspješno njeguje i razvija s renomiranim premium brendovima kao što su; Faber, Franke, Liebherr i Dry Ager, koji su postali imperativ kad je riječ o lijepom, inovativnom i kvalitetnom brendu.
Također, svoj status lidera na tržištu pokazali su i uspješnom suradnjom s najvećim proizvođačem bijele tehnike na svijetu, tvrtkom Midea. Svoj portfolio odnedavno su obogatili i Smeg uređajima za profesionalnu upotrebu.
Gemma B&D je upravo proslavila 30 godina postojanja, 25 godina uspješne suradnje s talijanskom tvrtkom Faber, svjetskim liderom u proizvodnji kuhinjskih napa koji se trenutno pojavljuju sa proizvodima iznimnog dizajna i učinkovitosti.
Njemačko-švicarski brend Liebherr – pionir je u tehnologiji rashlade i renomirani proizvođač hladnjaka i zamrzivača za kućanstvo i profesionalnu uporabu koji na hrvatskom tržištu egzistira pod GEMMA vodstvom već 15 godina..
Brandovi u portfoliu su također integrirali i održivost kao jedan od načela poslovanja i poštivanja svijeta u kojem živimo.
Direktor Gemme B&D g. Davor Jurčić ponosan je na činjenicu da je od njenog osnutka davne 1992. godine sve do danas, postala renomirano i prepoznatljivo ime, ne odstupajući od svoje vizije, a to je odgovorno poslovanje u svakom smislu nudeći klijentima samo najbolje proizvode, kao i brigu te podršku svojim kupcima.
“Danas slavimo 30 godina postojanja i uspješnog poslovanja na tržištu, a razlog za slavlje su također i
uspješna dugogodišnja partnerstva s tvrtkama koje zastupamo u cijeloj regiji. Ponosni smo jer smo uspjeli
prebroditi i najteža vremena i ostati uspješni na tržištu. Na tome sam izrazito zahvalan svim svojim
suradnicima i zaposlenicima bez kojih ovaj uspjeh ne bi bio moguć.”– istaknuo je direktor Davor Jurčić, u izrazito energičnoj i pozitivnoj atmosferi Boćarskog doma.
Filozofija tvrtke bazirana je na premium brandovima vodećih svjetskih proizvođača, ali i na potpunu logističku i servisnu podršku kupcima, prije, za vrijeme i nakon kupnje. U današnje vrijeme velikog potrošačkog rasta, mnogi kupci tek kasnije postaju svjesni koliko je važno imati dostupan servis proizvoda i cjelovitu uslugu, stoga je kompletna usluga i briga za kupce stavljena u glavni fokus poslovanja ove uspješne kompanije.
Izvor : PR GEMMA B&D