Nevjerojatna karizma dvoje ljudi i koncept brenda koji ostavlja bez daha. Mnogi se pitaju zašto. Međutim pitanja ne postavljaju vizionari i ljudi koji znaju kako je duh, um i emocija povezana u kreaciju i koja neiscrpno traži nove oblike ljudske inventivnosti kroz sva osjetila – pa tako i miris, ali ne bilo kakav. Kvaliteta, luksuzna kreacija i kontrasti povezani u priču koja se želi pročitati i svatko tko ju čita ju koristi na svoj način kao – motivaciju.
ALEX & MARIANA SHALBAF su naizgled obični ljudi koji nadahnjuju svojom pojavom ali i iznimnim konceptom brenda koji su stvorili i koji je postigao nevjerojatan uspjeh. Ekskluzivno Vam donosimo interview : njihovu viziju, motivaciju i izvore kreativnosti.
eternall.hr : Gdje ste pronašli inspiraciju za brend? Je li vaše životno iskustvo ključni doprinos njegovoj filozofiji i priči?
ALEX & MARIANA SHALBAF :
MIND GAMES je nastao iz želje da se stvori istinski holističan koncept – brend koji obuzima duh, angažira um i potiče maštu. Mi vjerujemo u viziju usmjerenu prema budućnosti, gdje svaki element odražava autentičnu priču i slavi individualnost i izvrsnost. Biti dio svijeta gdje miris postaje oblik samooizražavanja beskrajno je slavodobitno.
eternall.hr : Koji su najinspirativniji trendovi na tržištu u vezi s navikama krajnjih korisnika?
ALEX & MARIANA SHALBAF :
Jedan od najuzbudljivijih trendova jest interes i pridavanje velike važnosti parfemima kao da su rijetka umjetnička djela. Potrošači kreiraju svoje osobne kolekcije bočica i razvijaju dublje zanimanje za stvaranje koje stoji iza svakog mirisa. Parfem je evoluirao u intenzivan doživljaj – kreacija umjetnika parfumijera i priče koju nam želi ispričati dolaze u središte pažnje. Naš brend slavi umjetnost parfumerije i poziva potrošače da istraže svijet složenosti i kreativnosti.
eternall.hr : Što je bila vodeća točka u stvaranju brenda: očekivanja krajnjih korisnika ili vaša vizija novog trenda?
ALEX & MARIANA SHALBAF :
Vizija za MIND GAMES bila je stvoriti snažan koncept koji klijenta inspirira i osnažuje samopouzdanje i individualnost. Pažljivo smo razmatrali očekivanja naših klijenata odnosno potrošača stoga nam je pokretačka snaga bila posvećenost razvoju apsolutno inovativnog i inspirativnog pristupa —brenda u čijim su korijenima snažni identitet i naglasak na pripovijedanju odnosno “storytellingu” koji ima dublji smisao. Vjerujemo da sami koncept jest pomicanje granica unutar olfaktivnih profila i stvaranje mirisnih kreacija koji imaju dublji smisao i stvaraju iskustva koja intenzivno rezoniraju s modernim potrošačima.
eternall.hr : Kako biste opisali razliku između strastvenih potrošača u SAD-u u usporedbi s onima u Europi?
ALEX & MARIANA SHALBAF :
Potrošači u obje regije dijele strast prema visokokvalitetnim mirisima i iznimno cijene proces izrade. U SAD-u su često potrošači oduševljeni odvažnim i eksperimentanim mirisima, dok u Europi potrošače više privlače bezvremenski i klasični parfemi. Međutim društveni mediji odigrali su značajnu ulogu u povezivanju ovih tržišta, stvarajući zajedničke trendove i šireći potražnju i valorizirajući mirise koji su drugačiji i jedinstveni poput onih iz kolekcije MIND GAMES.
eternall.hr : Predlažete slojevitost mirisa. Koje kombinacije preporučujete ili osobno koristite?
ALEX & MARIANA SHALBAF :
Slojevitost mirisa je vrlo osobno “putovanje” i doživljaj parfema na koži, a mi volimo pratiti jedinstvene kombinacije koje naši klijenti otkrivaju s MIND GAMES parfemima. Neki od najuzbudljivijih trenutaka dolaze tijekom eksperimentiranja i pronalaženja neočekivanih kombinacija koje klijent doživljava doista individualno. Ponekad se radi o istraživanju, igri i oblikovanju mirisa koji se razvija s vašim raspoloženjem i prilikom za koju želite taj individualni spoj parfema. Nedavno je klijent preporučio kombinaciju Ruy Lopez i Lionora, koja je bila apsolutno nezaboravna. To je čarolija slojevitosti ( popularnog “layeringa” parfema) —otkrivanje nečega što je jedinstveno i individualni trag koji je svojstven samo Vama.
eternall.hr : Koje su glavne kvalitete i snage vašeg poslovnog razmišljanja, posebno u smislu analogije s šahom?
ALEX & MARIANA SHALBAF :
Poput igre u šahu i poslovni uspjeh oslanja se na strategiju, fokus i prilagodljivost. Izgradnja čvrste baze, anticipacija izazova i zadržavanje smirenosti tijekom suočavanja s neizvjesnošću ključni su za napredak. Svaki korak je bitan, a ukoliko zadržimo pogled uvijek na širu sliku sigurno će nam svaki potez biti siguran i namjeran. Industrija mirisa savršena je kombinacija preciznosti i iznimne kreativnosti i mašte – prostor je to gdje se strogo proračunati potezi susreću s hrabrom kreativnošću, a to dovodi do najuzbudljivijih prilika i rezultata.
IZVOR : MIND GAMES i priopćenje za javnost Niche Parfumerija Lana