The Maison Lancel
Ovaj izniman francuski brend uskoro slavi 150. godina postojanja. U susret obljetnici Lancel je reintegrirao svoje povijesne vrijednosti obnavljajući logotip iz 1930. na svojim proizvodima koji kako i naslijeđe nalaže: prate i stvaraju trendove u Francuskoj i na globalnoj razini.
Prvi butik je otvoren 1879. godine i nazvan je Au Phénix—”Feniks” što nije slučajno jer Lancel sa mitskom pticom dijeli istu sposobnost kontinuirane obnove – kroz godine, godišnja doba i trenutke koji u naše živote unose boje i vrhunsku francusku estetiku.
Brend koji je opstao toliko godina svoju autentičnost i dostojanstvo sa svojim klasicima odlučno kombinira sa modernim stilom kroz različite trendove, međutim bez obzira na bogatu povijesti, sve je samo ne “vintage” kuća. U korijenu njegove priče su inovativne ideje i kvalitetni proizvodi koji postavljaju trendove u izgledu i praktičnosti korištenja ali i u prezentaciji.
Rođen u užurbanom području Faubourgs, brend Lancel spaja stare zanate s vrlo kreativnim izričajem. Odlikuju ga kvaliteta i funkcionalnost u kombinaciji s maštovitim detaljima – sve u službi zadovoljavanja potreba suvremenih žena. U početku je brend dizajnirao proizvode za pušače, uključujući pametne detalje kao što su lule od briara opremljene sigurnosnim premazom (1893.) ili njegov prvi automatski džepni upaljač iz 1927. koji “nije prljao ni prste ni rukavice” i nagrađen je
U kasnom devetnaestom stoljeću Lancel je plasirao svoju prvu torbicu od “turističke” do kazališne i večernje satenske torbe – a modno osvještena Parižanka ih je morala imati sve.
Inovacija također leži u središtu asortimana prtljage, poput torbe Mistral izrađene od otpornog najlonskog platna, koja je predstavljala revoluciju u putnim torbama 1982. godine.
Danas brend proizvodi različite kategorije proizvoda od poslovnih varijanti do putne prtljage od različitih materijala ali svakako sofisticiranih modela koji prate trendove pod uvjetom da svaki proizvod mora zadovoljiti najviše kriterije apsolutne kvalitete.
Modnu kuću su osnovali Angèle i Alphonse Lancel, na 20 passage des Petites Ecuries u Parizu kao tvornicu zanatskih lula koja je transformirana u luksuznu marku Alberta Lancela 1901. tijekom burnih pariških dvadesetih godina prošlog stoljeća. Njegove četiri kategorije proizvoda za žene, muškarce, lifestyle i putovanja s vremenom su se razvijale i ultimativno prezentirale trendove Pariza što je i danas fokus brenda LANCEL.
Primarna opsesija od samog početka bila je ponuditi asortiman luksuzne kožne galanterije, proizvode po mjeri kao uslugu za sve zahtjevniju klijentelu te zaljubljenice u torbe od tapir kože, fine tuljanove kože ili natopljene svile.
Odani kupci bili su glumica Cécile Sorel i kabaretski zabavljač Mistinguett, kao i Maurice Chevalier. Lancel je veliki uspjeh postigao i sa svojom ponudom poklona : 1920. godine posuđe, linija nakita, fonograf i zapisi (1923), te putopisi (1924). Izumitelj konceptualne trgovine, Lancel se povezivao s umijećem darivanja prodavajući sve što je chic pariška kuća mogla proizvesti od “praktičnih” noviteta i galanterije do upaljača od sedefa i muštikli od bjelokosti preko art deco minaudières izrađenih od laka ili zlatnog “Oreuma”.
Putovanje je bilo stalna tema Lancelovog asortimana, butici su stvarali dojam prekooceanskog broda, osobito u trgovini na place de l’Opéra, koje je otvoreno 1929. godine na četiri kata ponude najvišeg standarda luksuznih proizvoda. Tamo je tvrtka otvorila a revolucionarni zvučni studio za testiranje opreme kao što je Emerson radio i prvi “patuljasti” radio, nazvan Bambino, koji je patentirao upravo Lancel.
Modna kuća se osnažuje novom vlasničkom strukturom 2018. od strane talijanske grupe Piquadro ostavljajući duboko ukorijenjene etikete brenda koji ostaje vjeran svojoj baštini na način da su svi prototipovi najprije dizajnirani u pariškom studiju kojim je upravljao “Compagnon du Devoir”, vrhunski majstor a proizvodnja se nastavlja u radionici talijanske grupe u blizini Firence što je dodana vrijednost samoj kvaliteti i tehnikama izrade.
Kontinuirana želja za inovativnošću i pritom održavanje određene pozicije luksuznog brenda dovodi do proizvodnje linije kojim se Lancel želi približiti mlađoj publici – utjelovljuje radosnu svježinu i slavi spontanost, poput vrlo željenog blaga koje naglašava stil Parižanki, nebitno da li je ona ljubavnica, poslovna žena ili “femme fatale”.
U središtu Lancel stila leži fantazija, suptilna umjetnost koja spaja ukusnu profinjenost s uravnoteženom mješavinom razigranosti. Lancel torbe privlače pozornost bez provokacije, vješto se poigravajući bezvremenskim referencama prožetim modernošću što je fokus od 1937. godine.
Modna ikona BUCKET torba je bestseller koji se u Francuskoj prenosi od majke do kćeri; od 1987., bucket torba etablirala se kao amblematična IT-torba na Pariškim ulicama .
Članak izrađen u suradnji sa ORBICO d.o.o. i LANCEL brendom ( prodajno mjesto ul. Nikole Tesle 15, 10 000 Zagreb; telefon 01 4876 504 )