” MOVE ” nova kampanja i linija za novi pokret u 2024.

piše: Ida Pavić

Najnovija kolekcija H&M Move svjetsku premijerno je lansirana 11. siječnja, a zaštitno lice kolekcije, uz sportsku legendu Zlatana Ibrahimovića, jest i pjevačica Raya.

Britanska pjevačica i tekstopisac RAYE blista kao jedna od najsjajnijih zvijezda na današnjoj glazbenoj sceni, sa sedam top 20 singlova, 33 milijuna mjesečnih slušatelja na Spotifyju, nagradom Ivor Novello, višestrukim nominacijama za nagradu Brit i rekorderom u pisanju među najvećim imenima u industriji. Njezin debitantski studijski album “My 21st
Century Blues” objavljen je početkom 2023., a singl “Escapism” s albuma dvostruko je platinasti u Ujedinjenom
Kraljevstvu, RIAA platinasti u Sjedinjenim Državama i deset drugih teritorija, s 1,05 milijardi kumulativnih streamova
do danas .
Ovog siječnja RAYE će udružiti snage s H&M Move kako bi predstavili kolekciju za novu sezonu, neprimjetno premošćujući svijet sporta i mode kroz snagu glazbe. Njezino partnerstvo s H&M Move savršeno je u skladu s misijom brenda da pokrene cijeli svijet.


„Kada mi se H&M Move obratio u vezi s ovim partnerstvom, bila sam uzbuđena, počašćena i dirnuta. Razmišljao sam
o tome koliko je kretanje važno u mom životu i kako su svima potrebni endorfini i fizičko samopouzdanje. Osnažuje
činjenica da poseduješ način na koji se krećeš ,” kaže RAYE

U kampanji, zvijezda svoje zagrijavanje prije nastupa podiže na višu razinu, vježbajući i plešući uz instrumentalnu
verziju svog hita “Escapism” dok je odjevena u najnoviju sportsku odjeću. Hrabro dizajnirana i izrađena od H&M
Move DriMoveTM tkanine koja upija vlagu i ShapeMoveTM tehnologije s posebnom potporom, aktivna odjeća
podignuta je na novu razinu živahnog glamura, usklađena s modnom estetikom pjevačice.

“Stvarno vjerujem da je kretanje za sve. Pokret je lijek, kao i glazba, i to je ono što ja radim. Puštam svoju glazbu, a
onda se nađem u sigurnom prostoru i jednostavno se prepustim slobodi i pokretu”, kaže RAYE.

“Oduševljen sam što H&M Move može nadahnuti ljude diljem svijeta na zanimljive načine kroz partnerstva s
vodećim svjetskim umjetnicima poput RAYE.” Glazba je duboko povezana s pokretom, bez obzira na to kako se
krećete, i to se lijepo odražava u ovoj kampanji,” kaže Henrik Kroon, novoimenovani generalni direktor H&M Move.

IZVOR:PR

You may also like