NASLIJEĐE PROŽETO KROZ NOVI MIRIS ZA MUŠKARCE BEAUTY I FASHION KUĆE YSL
Yves Saint Laurent je snažno utjecao na svoje razdoblje, ne samo svojom umjetnošću nego i vlastitom pojavom. Kultna figura modnog dizajnera s aureolom jedna je od ključnih slika mirisa 20. stoljeća. Ipak, slika je toliko moderna da bi se mogla snimiti i danas – osjetljiv prikaz muževnosti u svoj njezinoj ljepoti, ranjivosti i snazi.
Noseći ništa osim naočala s tamnim rubom, njegovo nago tijelo prikazano je u na crno-bijeloj fotografiji s koje nas Yves Saint Laurent promatra bez imalo ustručavanja. Fotografiju je snimio Jeanloup Sieff, a prvotno je bila objavljena u francuskom Vogue te je izazvala pomutnju u cijelom svijetu.
Fotografija je snimljena 1971. za kampanju koja promovira prvi muški miris Yves Saint Laurenta, Yves Saint Laurent pour Homme, zajedno s tekstom: „Tri godine ova toaletna voda bila je moja. Danas može biti tvoja.” Miris je kao i dizajnerova fotografija, mirisni portret čovjeka koji ga je inspirirao. Svježa kolonjska voda, seksi čista kao muškarac koji je tek izašao iz tuša, zajedno s daškom nečeg tamnijeg, uz samo nagovještaj pačulija, mahovine i vetivera.
Od tada muški mirisi Yves Saint Laurenta govore o ovoj dinamičnoj napetosti između svježeg i senzualnog, čistog i seksi, svijetlog i tamnog. Novi miris pomiče taj stav korak dalje, obuhvaćajući cijeli spektar mirisnih nijansi.
MIRIS. MODERNA MUŽEVNOST PROŽETA CVIJEĆEM I ŠUMOM
MYSLF je više od mirisa. To je vizija koju su mirisom za muškarce osmislili jedna žena i dva muškarca –parfumeri Daniela Andrier, Christophe Raynaud i viši parfumer Antoine Maisondieu. Parfumijeri tj točnijeg naziva “nosevi” vodili su se idejom da muškarac za kojeg kreiraju miris ne mora biti samo snažan već da vidi snagu i u ljepoti cvijeća.
MYSLF. Više od mirisa. Vizija moderne muževnosti spajanja cvijeća i šume koji sami parfumeri određuju kao snažan estetski, poetski stav. Za njih muški miris ne bi trebao biti očito rodno određen niti progovarati poznatim klišejima. Jer zašto stavljaš miris? Zbog sebe. Kako bi izrazio sebe u svim svojim nijansama… Privukao druge tragom koji je tu i zavodljivo je suptilan. A to je, samo po sebi istinska vizija Yves Saint Laurenta.
Rezultat je kompozicija MYSLF: precizno usklađen, izvrsno uravnotežen miris koji spaja obitelj drvenastih mirisa s cvijećem. Miris koji je istodobno krajnje pristupačan i nevjerojatno originalan. Jer ovdje sve kreće iz srca…
„Cvijet naranče jedina je raspoloživa sirovina koja može izraziti, ovisno o tome kako je oblikovana, svako razdoblje života i svaki spol: novorođenče, mladenku, muškarca…”
Daniela Andrier
Nježan, senzualan cvijet naranče srce je mirisa MYSLF. Ovo je vrlo odvažan, ali potpuno prirodan izbor, jer se cvijet naranče stoljećima tradicionalno koristio u muškim mirisima, a upravo je taj prekrasan cvijet korišten kako bi poboljšao svježinu mirisa.
Aerodinamična struktura, koja se nalazi u njegovoj osnovi, pretvara ovaj miris u višeznačan i kontrastan.
MYSLF je prvi drvenasto-cvjetni miris YSL Beauty.
Otvarajući miris, intenzivno svjež i treperav sklad prikazuje iskričavu kvalitetu vert de bergamota. Dojmljiva i oštra, ova kvaliteta bergamota stvorena je da dočara živost voća na početku berbe. Uz blistavo srce bergamota oblikovano za YSL kako bi se poboljšao njegov blistavi karakter i cvjetnost, upravo ovaj čisti, uzdignuti sklad daje mirisu integritet.
Povežite se sa svojom senzualnošću dok duboko uranjate u divljinu i srce narančinog cvijeta. Raskošan materijal koji se „ponaša kao ogledalo“, kaže Daniela Andrier, jer može odražavati čistu, nevinu svježinu i tinjajuću tjelesnost, zelenu živahnost i nježnu bijelu cvjetnost. Ovdje, oblikujući sklad oko bogatog apsolutnog srca cvijeta naranče iz Tunisa – još jednog vrhunskog sastojka izrađenog za Yves Saint Laurentovu paletu – trio parfumera koji je stvarao MYSLF istaknuo je mnoge prirodne aspekte cvijeta.
Zaplešite uz drukčiji ritam uz muževne, ali suptilne drvenaste bazne note mirisa MYSLF. Nadograđujući na srce pačulija iz Indonezije i Ambrofix™ – 100 % prirodnog biotehnološkog materijala dobivenog iz šećerne trske – postiže se drvenasto-jantarna baza koja je dugotrajna, a da nikomu ne nadražuje nos… Senzualan i obavijajući, drvenasti sklad dodaje prepoznatljivoj noti cvijeta naranče toplinu, teksturu i nježnu snagu.
„Velik je izazov bio stvoriti miris koji je vrlo rasprostranjen, ali ne i agresivan. Morali smo izraziti muškarca koji nije karikatura, u svoj njegovoj suptilnosti.”Christophe Raynaud
Jer biti muškarac danas znači prihvatiti sva svoja lica. Ono što doista jesi. MYSLF.
DIZAJN. NOVI TOTEM U KOJEM SE NALAZI YSL SILUETA
„Željela sam stvoriti novi izraz muževnosti sa suptilnijim senzualnim osjećajem koji je suprotan standardnim kodovima “Budi velik. Budi muževan”, objašnjava dizajnerica Suzanne Dalton, koja je također autorica nagrađivanih bočica Libre i Y, obje za Yves Saint Laurent.
Čiste linije, oštro staklo, meke teksture. Ovo je vrsta jednostavnog, luksuznog dizajna koji vas privlači otkrivajući nizove slojeva suptilnih detalja. „Postoji više od onoga što se čini na prvi pogled”, kaže dizajnerica, govoreći o – i za – visokom, vitkom crnom monolitu.
silueti koja po svojoj aerodinamičnoj uglađenosti i fluidnosti predstavlja YSL
Zavirite u sjajnu crnu fasadu i osjetite kako kultni YSL Cassandre dizajn upravo uranja u površinu. Budući da će bočica parfema biti dio vašeg života, MYSLF progovara o vašim osjećajima. Sve kreće iz srca. „To je otkucaj srca boce“, izjavila je Suzanne Dalton. Tehnički podvig i prava inovacija jer je Cassandre uliven izravno u staklo. Ti otkucaji, puls YSL Cassandre uvlači vas u reflektirajuću površinu gdje možete vidjeti sebe.
Prijeđite prstom po tankim staklenim naborima pod kutovima, tako krajnje couture u svojoj eleganciji – poput preciznih šavova odijela, tako senzualno taktilnih u svojoj mekoći, a opet vrlo YSL u svojoj oštrini.
Neka vaše oko ostane na različitim nijansama crne – omiljenoj boji Yves Saint Laurenta, najslikovitijoj u brendu – poput cijelog spektra osjećaja prikazanih u elegantnoj crno-bijeloj boji. Na dnu, prozirni lak otkriva miris iznutra, poput skrivene duše bočice.
Ipak, ovaj oštar, zavodljiv dizajn također je oblikovan s najvećom preciznošću i savršenstvom. Inženjerski pothvat programa YSL Beauty radi SMANJENJA NAŠEG UTJECAJA usredotočuje se na smanjenje našeg utjecaja na prirodne resurse.
MYSLF bočice i kutije mogu se reciklirati*. Staklene boce sadržavaju reciklirano staklo, a kutije imaju FSC™ MIX certifikat. Upotrebom FSC™ certificiranog kartona za kutije Yves Saint Laurent Beauty podržava upravljanje šumama koje poštuje ljude i prirodu.
Bočica se može 100 % ponovno puniti u svim formatima – formati bočica od 10 ml, 40 ml, 60 ml i 100 ml MYSLF Eau de Parfum koje nose natpis „refillable“ na vanjskom pakiranju – omogućuju smanjenje potrebe za materijalom za ambalažu. Ponovno punjenje Eau de Parfum pomaže u uštedi 43 %** stakla, 75 %** metala, 21 %** plastike, 16 %** papira.
Bočica za ponovno punjenje MYSLF Eau de Parfum od 150 ml može se reciklirati*, sadržava reciklirano staklo, čime se smanjuje upotreba novog stakla.
U potpunosti prihvaća tko je. Sve različite aspekte sebe. Sve različite aspekte koje može imati. Osjetljiv i beskompromisan. Samopouzdan, ali pristupačan. Autentičan, ali složen, kako i priliči neizmjerno talentiranom umjetniku…
Yves Saint Laurent Beauty ponosno predstavlja ambasadora svojeg novog mirisa Austina Butlera – glasnik za YSL-ovu izjavu o modernoj muževnosti, dijeleći vrijednosti i viziju brenda.
Jedan od najhvaljenijih glumaca svoje generacije, zvijezda u usponu, već je surađivao s nekim od najprestižnijih redatelja – Quentinom Tarantinom, Bazom Luhrmannom, Jimom Jarmushem, Jeffom Nicholsom i sada s Denisom Villeneuveom u nadolazećoj Dini: Drugi dio. Njegova izvanredna izvedba u filmu Elvis nominiranom za Oscara pokazala je njegovu jedinstvenu sposobnost portretiranja složenog, uvjerljivog lika – kao muškarca i kao legendu. Njegove tri godine napornog rada prepoznate su nominacijom za Oscara, Zlatni globus i nagradu BAFTA za najboljega glumca.
Party se održao u La Caserneu, u samom srcu pariške prijestolnice gdje su se uz ambasadora brenda Austina Butlera okupili mnogi prijatelji brenda.
U iskonskom YSL beauty party duhu uzvanike su zabavljali DJ-evi Clare 3000 te Honey Djion i glazbenik Ishmaël čiji je hit soundtrack kampanje.
Njihovi ritmovi pretvorili su večer u jednu od najodvažnijih kada je riječ o ovogodišnjem Pariškom tjednu mode.
Miris možete kupiti u odabranim parfumerijama i https://fabuspot.hr
IZVOR :PR