NICHE Parfemi kao nadahnuće i new age kreacija- SCENTS OF WOOD

piše: Danijela Kušen

Nerijetko su vizionari, bez obzira na područje same teme, iznimno interesantne osobe. U stanju smo samo sjediti pokraj njih i ukoliko imamo sreću i slušati njihove priče o životu, nadahnuću i kreacijama. Storyteller Fabrice Croisé je osnivač najzanimljivijeg brenda u kompletnom niche portfoliu parfema. Njegova promišljanja i pristupi su drugačiji i put kojim mirisi djeluju na um su iznimni.

Karizamtičan osnivač brenda predstavio je svoju jedinstvenu priču stvaranja u novootvorenoj niche parfumeriji Lana.

Fabriceovo putovanje je započelo njegovim prvim radnim iskustvom u parfumerijskom svijetu francuskog L’Oreala i to za mirise kuće Lancôme – prije 30 godina.

SCENTS OF WOOD

je putovanje u čarobni misterij šuma i drveća koji preko osjetila djeluju na regeneraciju uma i duha.

Razvijajući brend i promišljajući o pristupima iskoristio je svoje iskustvo, motivacije iz privatnog života i oslonio se na najbolje stručnjake iz struke. Međutim najbitnije je upravo to što je uspio kreirati brend koji je konceptom vrlo različit od ostalih, naime Fabrice Croisé veliki dio vremena provodi u prirodi koja mu je i nadahnuće u stvaranju parfema preko kojih provocira naše uspomene te najvažniji trenutak : osobni doživljaj šume.

Zašto je to najvažniji trenutak upravo je otkrio i samostalno i želi nam prenijeti iskustvo i dostignuća upravo preko mirisnih niche delicija i kroz naše osjetilo mirisa i percepciju istog.

Naime ,istražujući što ljude motivira i zašto nas toliko ispunjava upravo energija prirode razaznao je da svaki čovjek ima jedan poseban odnos upravo sa šumom i stablima u njoj. Odnosno da je ta energija od velike važnosti za ljudski bitak.

Vizija : Duša šume pretočena u mirise na našoj koži

Parfemi evociraju osjećaje i prisjećaju nas na naš osobni i najemotivniji doživljaj šume stoga je i idejni koncept brenda integrirao neki viši cilj i prvenstveno dobrobit ljudima koji koriste mirise SCENTS of WOOD.

Šume nas tjeraju da se zaljubimo u prirodu i svemir.


Priroda a posebno šume nam pomažu istražiti naša osjetila, stoga je kreator brenda usvojio i japanski naziv brenda koji glasi ShinrinYoku i govori o hvatanju tog osjećaja, te privlačnosti ka prirodi. U slobodnom prijevodu ShinrinYoku znači “šumsko kupanje”, oblik meditacije u hodu među drvećem. Nakon japanskog jedno od snažnih interpretacija procesa i koncepta upravo je i francuski naziv : L’Âme du Bois, značenje jest “Duša drveta”. Evokacija ovog naziva jest jedinstvenost kreativnog procesa brenda, naime esencije drveta koje biraju parfimeri čuvaju se i odležavaju i vrhunskim drvenim bačvama u kojima odležava i esencija i specifičan organski alkohol šećerne trske najviše kvalitete i sofisticiranost po pitanju razvoja mirisa,njegove trajnosti i zdravlja za ljudsku kožu.

Scents of Wood, englesko ime brenda, označava konačni rezultat ovog rada ljubavi.

Brend koji je usmjeren kontinuiranoj kreativnosti


Osim jedinstevnog procesa proizvodnje brend je usmjeren i na stvaranje mirisa koji nam nisu poznati u prirodi ali idealno utječu na naše tijelo i um. Tako je i napravljen miris koji je namijenjen meditaciji, ujedno kolekcionari iznimno traže mirise koji nisu već viđeni.

Svaki miris nosi svoju priču, kompoziciju koju Fabrice predlaže za određene prigode,karaktere i stilove.

UMJETNOST i JEDINSTVENA ZNANOST ODLEŽAVANJA PARFEMA U DRVENIM BAČVAMA slijedećih vrsta : Američki hrast • Francuski hrast • Bagrem • Kesten • Vintage Cognac • Vintage Maple • Hinoki • Vintage Rye • Vintage Calvados
Oud in oak
Vrlo dubok doživljaj mirisa od nevjerojatnog luksuza do neograničene mističnosti.Sugeriraju ga korisnicima koji vole zabranjene delicije.
Organigram mirisa koji se nalaze unutar brenda i sastojaka.

PLUM IN COGNAC
PRUNIER EN COGNAC
od kreatora parfema PASCAL GAURIN-a , dobitnik nagrade THE FRAGRANCE FOUNDATION u 2021. za najbolji niche miris godine

Izvor: PR ( Niche parfumerija LANA, Mesnička 1 )

You may also like