Niche parfem”This is not a blue bottle 1/.7″ – miris sreće

piše: Danijela Kušen

Kolekcija “This is not a blue bottle” dobila je svoj završni parfem, 1/.7, koji donosi priču o neizrecivoj radosti, reminiscencijama sretnih dana i sjaju neočekivane sreće. Ovaj parfem evocira trenutke čiste svjetlosti i magičnih trenutaka vraćajući nas u najsretnije trenutke našeg života. Njegova esencija prožima nas vitalnom energijom, budi nadu i vjeru u sreću i obećava budućnost.

“This is not a blue bottle 1/.7” zrači poput sunčeve svjetlosti – svijetle, gotovo božanske. Ona nas ispunjava optimizmom i podsjeća na one neizbrisive trenutke sreće koje nosimo u sebi, ponekad uspavane, ali uvijek prisutne. Ovaj blistavi sjaj potiče nas da vjerujemo u sreću, u svjetliju budućnost, i u snagu sudbine.

Mirisne note koje stvaraju sreću

Ovaj parfem predstavlja sunčev zrak, prožet radosnim notama. Njegove glavne note uključuju Coco-Rose, sandalovinu i bijeli mošus, koje zajedno stvaraju vibrirajuću ekstazu. Miris počinje toplinom Coco-Rose, koja nježno prelazi u bogatstvo sandalovine i bijelog mošusa, stvarajući trenutke čiste radosti.

Na horizontu, ozonske nijanse osvjetljavaju prostor, a ružičasti papar daje svoju notu sreće i ispunjava srce toplinom. U bijelom zagrljaju ljiljana i frangipanija, nalazimo utjehu, okruženi sretnim slutnjama. Suptilna toplina vanilije dodaje notu nježnosti, dok srca otvaraju svoje duše, cvjetajući u svjetlosti. Ovo je parfem sreće, parfem sretnih trenutaka.

Inspiracija iza imena

This is not a blue bottle inspiriran je poznatim djelom belgijskog nadrealističkog slikara Renéa Magrittea, “The Treachery of Images”. Magritteova slika prikazuje cijev iznad natpisa koji kaže: “Ovo nije cijev”. Ta igra između praznine i postojanja stvara duboki osjećaj mogućnosti – upravo ono što ovaj parfem pokušava prenijeti.

“This is not a blue bottle” je alegorija mirisnog velikog praska, putovanje od apstraktnog do najdubljih emocija unutar beskrajnog plavetnila. Ovi mirisi su smjeli, disruptivni, velikodušni, hiper-kreativni i… pariški!

Tako ih zamišlja Gérald Ghislain,

kreativna duša iza brenda Histoires de Parfums.

Umjetnost i strast Géralda Ghislaina

Gérald dolazi iz svijeta gastronomije, koji je, kako kaže, usko povezan sa svijetom parfema. “Iza kreiranja parfema ili jela, najvažniji je koncept senzualnosti i dijeljenja,” objašnjava Ghislain. Njegova olfaktivna biblioteka, stvorena od 2000-ih, slijedi bogatu tradiciju francuske parfemske umjetnosti, a jedina granica u njegovom stvaranju je inspiracija.

Brend Histoires de Parfums svoje parfeme predstavlja u Deluxe izdanju, namijenjenom da se “čita” na koži, stvarajući intimno iskustvo svakom nositelju.

Parfem “This is not a blue bottle 1/.7” ne samo da zatvara ovu nevjerojatnu kolekciju, već utjelovljuje samu bit sreće, radosti i sudbinske svjetlosti.

IZVOR : PRIOPĆENJE ZA JAVNOST

You may also like