Nova kampanja jednog od najboljih muških parfema – BLEU DE CHANEL

piše: Danijela Kušen



Nova reklamna kampanja kultnog muškog mirisa BLEU DE CHANEL u režiji legendarnog filmskog redatelja Martina Scorsesea s mladim glumcem Timothée Chalamet-om u glavnoj ulozi posjeduje nevjerojatnu dinamiku ali i pouku.

Inspiriran magnetskom privlačnošću i bezvremenskim duhom ovog svježeg, blistavog mirisa, Scorsese i Chalamet su prvi put zajedno radili kako bi stvorili suvremeni prikaz slobodnog, odvažnog i odlučnog samootkrivanja.

Film kampanje unosi novu eru za ovaj ikonični miris.

Nova kampanja BLEU DE CHANEL u režiji legendarnog filmskog redatelja Martina Scorsesea s mladim glumcem Timothée Chalamet-om u glavnoj ulozi
Timothée Chalamet – ambasador BLEU DE CHANEL parfema kroz kampanju koja unosi novu eru za ovaj ikonični miris

PRONAĐI SVOJU PLAVU, PRONAĐI SEBE

Nakon što je režirao prvu kampanju za BLEU DE CHANEL 2010. godine, Martin Scorsese ponovno koristi svoju kreativnu genijalnost kako bi prikazao mnoge aspekte muškarca koji otvara sam svoj životni put. U svijetu gdje nas svjetla slave često zasljepljuju, Timothée Chalamet tumači muškarca koji kreće u potragu za samim sobom, slijedeći samo svoj instinkt, u ulozi napisanoj baš za njega.

“Svijet se promijenio. Postoji drugi aspekt slave na neki način. Što je još ekstremnije nego prije 10 ili 15 godina,” rekao je Martin Scorsese.

Američki redatelj istražuje suptilnu ambivalenciju između pretjerane izloženosti koja dolazi sa slavom, što uzrokuje da glumac živi skriptiranu verziju svog života, i njegove duboke želje za autentičnošću u svom zanatu.

Poput poziva da se prihvati vlastita istinska bit, scene pune kontrasta snimljene u crno-bijeloj tehnici prikazuju dualnost između slavne osobnosti lika i njegove tamne strane, dok bljeskovi plave, koja simbolizira nadu, pružaju tračke optimizma. Ova razigrana upotreba boja kulminira u završnoj sceni, u kojoj se Chalametov lik, uronjen u misterioznu i karizmatičnu plavu, suočava sa svojom unutarnjom istinom, ilustrirajući poruku kampanje: “Pronađi svoju plavu, pronađi sebe.”

BLEU DE CHANEL ima upravo pravu količinu uvjerenja i intenziteta da predstavlja muškarca koji odbija biti sterotip. Muškarca koji odbacuje vanjski prlagođen karakter i koji se ne boji pokazati ranjivost kroz svoju čvrstu, razoružavajuću vanjštinu.

Storytelling je moderan i inspirativan.
Glavni lik je pun energije, traži uzbuđenje ali i prave vrijednosti u životu, ne podliježe sterotipu. Jedinstven je.

Nova kampanja mirisa BLUE DE CHANEL režiji legendarnog filmskog redatelja Martina Scorsesea s mladim glumcem Timothée Chalamet-om u glavnoj ulozi

Miris BLEU DE CHANEL je kreirao Olivier Polge, CHANEL-ov kreator mirisa. Postoji u varijanti Eau de parfum, Eau de toilete i Parfum spray.

Behind the scene sa snimanja kampanje muškog mirisa BLUE DE CHANEL

Prodajna mjesta : Martimex, Parfumerija Lana, Muller, Douglas, Park Fragrantia ( Rovinj )

IZVOR :PRIOPĆENJE ZA JAVNOST

You may also like