Subota 18.5. u hotelu Westin – Parfemska konferencija #mirisnepriče powered by JANA NAILS Zagreb okupila je parfemske profesionalce i entuzijaste
Parfemska konferencija #mirisnepriče powered by JANA NAILS regionalno događanje koje je okupilo 150 posjetitelja, parfemskih entuzijasta, parfumerije, brendove i predstavnike brendova iz Hrvatske, Srbije, Bosne i Hercegovine i Slovenije.
Neurolog dr. Filip Đerke održao je predavanje na temu „Mozak i parfemi“ Ana Valjo, magistrica Fitofarmacije je sa stajališta dugogodišnjeg iskustva rada s dermo kozmetikom (Uriage, SVR, Filorga i dr.) odgovorila na pitanja povezana s mitovima o mirisima u kozmetici.
Kroz intervju gospodin Veljko Marton, utemeljitelj parfumerija MARTIMEX, iznio je svoje viđenje tržišta od ’90.ih godina do danas, sa lokalnog i globalnog aspekta, te iznio svoje predviđanje budućih razvoja.
MARTIMEX ulaže u širenja na tržišta unutar Europske Unije, trenutno je u planu Španjolska za retail tržište niche beauty brendova poglavito iz parfumerijskog dijela.
Unutar MARTIMEX portfolia nalazi se i niche brend BIRKHOLZ za kojeg je na konferenciji masterclass održao Philip Birkholz, kreativni um ovog niche brenda.
Gospodin Birkholz prezentirao je na koji način stvara miris, testira ga i koji je koncept niche parfumerijskog brenda te ćemu može zahvaliti eksponencijalni rast i globalni uspjeh.
panelom koji je uistinu spojio i institucionalnu stručnost i same regionalne proizvođače. Naime, u ime Hrvatske gospodarske komore kao stručno-poslovne organizacije pridružila se
Gospođa Jagoda Divić u ime Hrvatske gospodarske komore kao stručno-poslovne organizacije prezentirala je lokalnu i globalnu statistiku parfemske industrije, te naglasila da upravo činjenicom da smo u EU postoje nebrojene mogućnosti za razvoje novih, domaćih brendova ali i njihovo bolje plasiranje na tržišta izvan Hrvatske. Nastavno upravo na tu temu bili su predstavnici hrvatskog parfemskog niche brenda Sortilége Olfactive Arts i brenda iz Srbije Like a therapy FRAGRANCE. Tomislav i Barbara Kordić ispričali su razvojni put ali i svoje dojmove na koji način razvijati proizvodnju u Hrvatskoj, a Marina Ognjenović je osim svoje priče o razvoju i planovima za brend istaknula brojne izazove plasiranja proizvoda u zemlji koja nije članica EU prema EU i drugim tržištima. Nakon iznimno kvalitetnog panela o perspektivi Hrvatske i regije na mapi parfemske industrije, a u ime upravo najvećeg regionalnog lanca parfumerija BELODORE priključila se Valentina Žiljak. Kako je naglasila, iako BELODORE nije prvi na reginalno tržište uveo niche parfeme, ali je iznimno proširio asortiman i ponudu.
Projekt ADRIA PERFUME AWARD se lansirao na kraju programa od strane organizatora Hrvoje Vukova.
ADRIA PERFUME AWARDS okuplja vrhunske brendove iz dizajnerskog i niche parfemskoh svijeta, ali i regionalne proizvođače mirisnih kompozicija u različitim oblicima. Tako na linku možete ostaviti svoj glas za omiljenu mirisnu kreaciju.
Prvu regionalnu Parfemsku konferenciju by JANA NAILS moderirala je Izabela Vrtar.
Hrvoje Vukov je najavio konferenciju u 2025. sa još bogatijim programom u Rovinju.
Pratite i glasajte za omiljene #mirisnepriče na ADRIA PERFUME AWARD u sklopu projekta Parfemske konferencije 2024. i sudjelovanjem parfumerije LANA, MARTIMEX, BELODORE, DIVINITY, L’Oréal Luxe, BEAUTY PHARMACY, ORBICO BEAUTY, RADIX, PROMANDS SLOVENIJA sa svojim bestsellerima i novitetima. Tu su i regionalni brendovi Sortilege Olfactive Arts iz Hrvatske, JUNO iz Slovenije kao i Like a therapy FRAGRANCE iz Srbije. Održavanjem prve regionalne Parfemske konferencije i lansiranjem ADRIA PERFUME AWARDS pokazalo se koliki regionalni interes postoji za taj dio lifestyle-a ali i koliko mogućnosti je još u povezivanju i širenju mirisnih priča.
IZVOR : PRIOPĆENJE ZA JAVNOST