Proizvodi koji su mijenjali povijest : ANAÏS ANAÏS -CACHAREL (1978.)

piše: Tony Lux

Anaïs Anaïs je u godini njegovog lansiranja pionirski predstavio potpuno novi koncept i eru dizajnerskih mirisa po povoljnijim cijenama. Miris je to koji je zbog svoje kombinacije stila i cijene postigao svjetski uspjeh u istom trenutku zbunjujući ali i zavodeći mlade žene diljem svijeta.

Miris je dobio ime po Anaitis, grčkoj božici plodnosti i smrti, perzijskom božanstvu kojeg su stari Grci prisvojili za svoj hram bogova. Tadašnje vodstvo kuće Cacharel je u potpunosti fascinirala asocijacija trenutka rađanja i smrti te su cijelo vrijeme imali na umu ime Anaïs. Ime im se činilo odličnim izborom ali su se oduševili tek u trenutku kada su ga ponovili… Anaïs Anaïs.

Anaïs Anaïs je osamdesetih godina prošlog stoljeća postao miris koji su drugi najviše kopirali. To je cvjetni miris koji se razvija oko svježih bijelih cvjetnih nota tuberoze, jasmina, đurđevka i zumbula ali su drvenaste, mošusne i jantarne note stvarna baza mirisa.

Dizajnericu bočice je insiprirao starinski toaletni pribor izrađen od bijelih opaline boca i njihovih srebrnih čepova. Idejom bijelih bočica koje zrače svježinom, dizajnerica je konačnim dizajnom stvorila nešto što nije bilo viđeno do tada.

Izvor : Osobna arhiva knjiga The Art of perfume / Fragrantica.com

You may also like