Nekoć davno, u malom kraljevstvu postojala je princeza koja je sanjala o životu u bajci, o udaji za princa i sretnom životu. Ali život, nažalost, nije bajka i princeza je to na kraju shvatila te umjesto da čeka svog princa da dođe i spasi je, preuzela je kontrolu nad svojom sudbinom.
Slično tome, dizajner Zoran Mrvoš sa svojom novom kolekcijom nije kreirao iluzornu bajku već stvorio dizajnersku priču koja odražava stvarnost i govori o stvarnim ženama koje se odupiru nasilju.
Inspirirana pričama hrabrosti, nova Mrvoševa kolekcija nevjerovatan je spoj minimalističkog dizajna i snažnih poruka.
Igra se njegovom omiljenom crnom bojom, gdje mješajući teksture i nijanse crne stvara razigranost.
Kampanja koju potpisuje Fotograf Marko Grubišić snimljena je kao crno bijela da se još više naglasi dojam moći.
Svaka haljina nosi priču o ženi koja neustrašivo stoji protiv nasilja a istovremeno odiše ženstvenošću i odlučnošću. Prikazuju to i protagonistice Mrvoševe nove kampanje, u kojoj one nisu profesionalni modeli, već istinske heroine, svaka u svom području rada. One su javne osobe, Ida Prester, Tihana Lazović, Antonija Stupar i Arija Rizvić, čija se imena vežu uz aktivizam i borbu za prava žena.
Ova kolekcija, nije samo moda, to je poziv na akciju.
Ona je prvi dio priče koju nam Mrvoš želi ispričati. Uskoro slijedi njezin drugi dio, a od čije prodaje dio prihoda ide za neku od sigurnih ženskih kuća koje pružaju podršku žrtvama nasilja čime odjeća postaje instrument promjene i podrške. Stoga je i jedan od partnera ERSTE banka koja svojim sloganom potiče vjeru u sebe.
Specifičnost Mrvoša kao strastvenog kinologa je i korištenje i promocija rasnih pasa. Oni su dio modne priče.
Članak izrađen u suradnji sa : Zoran Mrvoš