Udruživanje snaga s drugim ženama može biti snažan resurs za stvaranje pozitivnih promjena u današnjem društvu i kulturi. Yalea, brend kuće De Rigo Grupe, koji je uvijek bio posvećen podršci ženama, nastavlja svoj projekt “Portret snova”, posvećen različitim licima ženske ljepote, istražujući temu sestrinstva u ovom novom izdanju. Nakon prvog poglavlja “Putovanje u pravu ljepotu” – putovanje otkrivanja snova, života i postignuća 43 nevjerojatne žene, Yalea sada predstavlja “Sestrinstvo”. Sestrinstvo je društveni, etički i emocionalni pakt stvoren među ženama. To je svijest da smo zajedno jače i da je emancipacija moguća samo ako gradimo čvrste saveze i ponašamo se jedna prema drugoj kao “sestre”. Yalea je odabrala svjedočanstva skupine žena za kampanju, dijeleći njihove priče i iskustva. One ne uključuju samo biološke sestre, već i “sestre po izboru”, primjere dubokih veza temeljenih na naklonosti, podršci i solidarnosti. Snažne priče, stvarni osmjesi i odlučnost ispričani od strane žena koje, unatoč različitom podrijetlu, dijele osjećaj pripadnosti, empatije, poštovanja, osnaživanja i sestrinstva za optimističnu viziju budućnosti.
Fotografkinja Mihaela Noroc prenijela je priče ovih talentiranih žena u fotografije, trenutke dubokih i autentičnih veza koje se mogu stvoriti ne samo kroz krvne veze, već i kroz zajedničke životne izbore i uzajamnu podršku. Sestre Toledo, Adriana i Luciana, koje su već bile protagonistice u prošloj kampanje, ovu sezonu provode iza objektiva, nadzirući stil i umjetničko vodstvo jedinstvenim i kreativnim pristupom, kombinirajući različite kulturne utjecaje i osebujnu estetiku. Protagonistice kampanje nose novu kolekciju Yalea naočala koja utjelovljuje eleganciju i profinjenost tipične za ovaj brend. Raspon sofisticiranih i visokokvalitetnih stilova karakteriziraju profinjeni oblici i boje, dizajnirani kako bi zadovoljili potrebe žena koje traže stil i funkcionalnost, slaveći individualnu ljepotu. S novom kampanjom “PORTRET SNOVA – „Sestrinstvo”, Yalea ponovno potvrđuje svoju predanost ženskom svijetu podržavajući slobodu izbora, favorizirajući talente i nagrađujući osobnu ljepotu. To je poziv svim ženama da slijede svoje ciljeve osjećajući se slobodno i snažno zajedno, s iznimnom sposobnošću da inspiriraju jedna drugu.
Maja i Zrinka Blažević
Maja i Zrinka Blažević nose modele VYA158V i SYA156V
Maja i Zrinka Blažević, sestre iz Hrvatske koje zajedno rade na poslovnim i društvenim projektima. S komplementarnim vještinama, međusobno se podržavaju kako bi postigle zajedničke uspjehe i bavile se društvenim aktivizmom.
Marisa i Gigi Passera nose modele VYA168V i SYA151V
Marisa i Gigi Passera, talijanke, poznate kao Sestre Passera, njeguju svoju ljubav prema kuhanju na društvenim mrežama i radiju.
One vide kuhanje i čin ‘zajedničkog objedovanja’ kao trenutak u kojem se ljudi susreću i povezuju.
Sara i Sabrina Guessab nose modele VYA168V i SYA152V
Sara i Sabrina Guessab, francuske blizanke alžirskog podrijetla, su modeli i blogerice koje su postale viralne zbog svog jedinstvenog i, prije svega, potpuno obojenog stila.
Njihov ‘mantra’ je uvijek biti svoje.
Valeria De Angelis i Maria Chiara Cicolani nose modele VYA168V i SYA151V
Valeria De Angelis i Maria Chiara Cicolani, talijanske influencerice postigle su popularnost na društvenim mrežama putem svoje stranice ‘Eterobasiche’,
na kojoj duhovito i ironično pokušavaju premostiti razliku između muškog i ženskog svijeta.
Silvia Moreno i Ana Araujo nose modele VYA167V i SYA152V
Španjolke Silvia Moreno i Ana Araujo istaknule su se organiziranjem “društvenih večera” u kojima se grupa nepoznatih ljudi susreće kako bi podijelili trenutke i iskustva,
smanjujući korištenje društvenih mreža i promovirajući interekaciju uživo.
Modeli iz Yalea kolekcije dostupni su u maloprodajnoj mreži DeRigo partnera: Optika Anda i Livision Optika.
IZVOR : PRIOPĆENJE ZA JAVNOST