Yves Saint Laurent lansirao revolucionarnu maskaru

piše: Danijela Kušen

YSL je oduvijek znao na izniman način istaknuti ženske atribute i stvarati za ženu koja je autentična i koju nije strah biti drugačija.

Lash Clash, inovativna maskara brenda YSL Beauty izrađena je sa najvećom četkicom do sada i sa novom teksturom daje nevjerojatan volumen trepavicama te pogled izražajniji i prodoran – više nego ikad.

Instrumentalni test sa 25 žena koje su nanosile maskaru 5 puta izjavile su da je gustoća trepavica 200% veća za što je zaslužna velika četkica i inovativna tekstura, disperzija voska i ulja u vodi, kombinacija polimera koji formiraju film na svakoj dlačici te utječu na produljeno zadržavanje maskare na trepavicama što je potvrdilo 98 žena – maskara se održala na trepavicama i do 24 sata i to bez razmazivanja.

POSTOJANI INTENZIVNI VOLUMEN DO 24 H*

260 ERGONOMSKIH VLAKANA
Za maksimalnu količinu formule četkica se sastoji od 260 ergonomskih vlakana i 4 utora koji primaju i prekrivaju svaku trepavicu, pružaju joj volumen i maksimalno iskorištavaju količinu koja se nanosi u jednom potezu.


OVERNOIR COUTURE CRNA NIJANSA
Lash Clash pruža sasvim novo iskustvo crne boje s iznimno crnim pigmentima te – ako to nije dovoljno crno – završnom nijansom overnoir couture. Visoki omjer finih disperziranih čestica crnoga željeznog oksida u prozirnoj bazi čini trepavice intenzivno crnim, odvažnima i punima – inovacija za sve ovisnike o crnoj maskari u svijetu.

DODATNA NJEGA
Formula bez mirisa maskare Lash Clash obogaćena je ekstraktom florentinske perunike iz YSL-ovih vrtova Ourika, pomaže trepavicama da ostanu pune, meke na dodir i zdravijeg izgleda.

VRTOVI OURIKA BRENDA YSL BEAUTY
YSL Beauty podržao je stvaranje zadruge od 32 žene koje njeguju svaku biljku u vrtovima Ourika. Ovim društvenim programom nastoje se podržati vještine stanovnika ove regije kako bi se povećala njihova financijska neovisnost.

Uz stvaranje novih poslovnih prilika za zadrugu žena, ovi su vrtovi omogućili brendu YSL Beauty da promatra i ubire neke od dragocjenih sastojaka koji su ključni dio njegovih kozmetičkih proizvoda. Svaka se sirovina odabire, uzgaja i ubire na održiv način i pažljivo se ekstrahira da bi se ispunili čak i najstroži standardi po pitanju učinkovitosti.


OSTVARITE TAJ LASH CLASH LOOK.

Jeste li spremni za Lash Clash? Otkrijte 5 načina kako dobiti veliki volumen:
• Počnite s nanošenjem od korijena trepavice na unutarnjem kutu oka. Prijeđite četkicom kroz trepavice u smjeru prema gore i prema van.
• Usmjerite trepavice prema gore pri korijenu i nakratko ih zadržite u tom položaju prije nego što ih začešljate prema gore kako biste ih razdvojili i produžili.
• Nanesite maskaru na trepavice u cik-cak potezima od korijena do vrhova kako biste nanijeli formulu, nadogradili volumen i razdvojili trepavice.
• Upotrijebite samo vrh četkice kako biste nanijeli maskaru na pojedine trepavice na vanjskom kutu oka.
• Nanesite maskaru na trepavice u cik-cak potezima prema dolje, od korijena do vrhova, kako biste nanijeli formulu, nadogradili volumen i razdvojili trepavice.

** Ilustracija očekivanog rezultata nakon nanošenja maskare. Rezultat se može razlikovati od osobe do osobe. NAKON 24 SATA:
97% ispitanika tvrdi da proizvod ostaje postojan do 24 sata.
91% ispitanika tvrdi da je boja intenzivno crna do 24 sata.
77% ispitanika tvrdi da volumen ostaje postojan do 24 sata.

** Potrošački test, 98 žena

NAKON 7 DANA UPOTREBE:
76% ispitanika tvrdi da crna boja na trepavicama izgleda intenzivno.
88% ispitanika tvrdi da proizvod pruža izgled većih očiju.
87% ispitanika tvrdi da su trepavice produžene.
91% ispitanika tvrdi da je proizvod postojan cijeli dan.
87% ispitanika tvrdi da je proizvod otporan na razmazivanje.
Potrošački test, 100 žena


Oči ambasadorice brenda Kaie Gerber usmjerene su ravno u kameru i govore sve o ovoj kampanju. Veliki volumen u kombinaciji sa završnom nijansom overnoir couture kroz objektiv fotografa Davida Simsa savršeno utjelovljuje atmosferu i učinak ovog proizvoda u službenom vizualu kampanje.


You may also like