U zagrebačkom Z Centru, 12. listopada održala se druga po redu Game Changer konferencija s više od 90 panelista koji su govorili o gamingu, WEB3 tematici, AI, e-trgovini, kibernetičkoj sigurnosti i marketingu.
TEME digitalnih transformacija
„LOVE STORY / WEB3, AI & GAMING by Coca – Cola“ počevši od teme VR i AR interakcije u gaming okruženju, preko spremnosti industrije za cross platform pristup, kretalo se prema WEB3 vrućim temama.
Od Kripto is dead – Živio crypto! kakva je budućnost i zašto još uvijek vjerujemo u oporavak, Blockchain i modeli za play to earn, do rodne ravnopravnosti u WEB3 u gejming svijetu. Kao spotlight dvorane – tema godine je AI ili black mirror – jesmo li sigurni i koliko dugo?
„FAST TRAIN – GAMING & GAMIFICATION by Samsung“ počevši od teme primjenjivosti principa gamifikacije u ekologiji, ljudskim resursima i aplikacijama, preko novih trendova u digitalnom dizajnu i animaciji (s fokusom na AI hype), panelisti raspravljaju o rastu esporta i novog natjecanja s klasičnim sportovima, te budućnosti reklamne industrije.
„GOOD GAMES OF ECOMMERCE by Addiko bank“ je tema koja nam je otkrila mogućnosti koje AR, VR i AI tehnologije donose e-trgovini, bavimo se time kakvu ulogu gejming i WEB3 mogu imati u razvoju e-trgovine, te da li je priča o metaverzumu završena, AI personalizacija e-trgovine sa stajališta pametnog stanovanja, uloga tehnologije u fitnessu i zdravim navikama uz primjenu principa gamifikacije.
U panelu su sudjelovali :
1.Davor Bruketa / Kreativni direktor i suvlasnik kreativne agencije Bruketa&Žinić&Grey
2.Vjekoslav Srednoselec / Glavni operativni direktor Densu Hrvatska
3.Sasa Spasic / Inovacijski strateg Granny & Smith // Odabrani partner Philipa Kotlera // Influencer na LinkedInu s 120k+ pratitelja
4.Valentina Golub / NESTLÉ Jugoistočna Europa / Voditelj e-poslovanja za hranu i voditelj održivosti hrane
Potrebe klijenata vezane uz personalizaciju, video marketing, prediktivnu analitiku, analitiku društvenih medija, analizu glazbe i slika, programatsko oglašavanje, optimizaciju pretrage glasom i automatizaciju marketinga samo su neka od ključnih područja gdje će se umjetna inteligencija proširiti, međutim ključno je ljudsko vodstvo i kreativne agencije nisu ugrožene već se pozivaju na ažuriranje znanja i vještina u AI.
Jedna od najvažnijih tema svakako je uvijek pitanje : “zašto veliki brendovi masovno ulaze u NFT, stvarajući modne piksele”.
Goruća tema je online zlostavljanje i opasnosti koje su nadopunjene inicijativom amber alert, i novim mogućnostima koje AI donosi u borbi protiv zlostavljača.
„BSAFE – CYBERSECURITY, SAFE CLOUD& CYBERBULLYING“ powered by Europska komisija
Kibernetička sigurnosti bila je tema kroz optimizaciju nadzornih alata/i platformskih rješenja, te novoj ulozi umjetne inteligencije u kibernetskoj zaštiti, i na učinke GDPR-a pet godina nakon njegovog uvođenja.
„InnovateXcellence – START-UP STAGE“ predstavila je 6 startup progresivnih tech tvrtki. Osnivači zajedno s timom ispred publike i eksperata iz različitih područja predstavljali su inovativne projekte.
IZVOR foto i sadržaj : Game Changer