Znanje za budućnost: nova GAME CHANGER konferencija fokus stavila na primjenjivo, novo i korisno

piše: Danijela Kušen

U zagrebačkom Z Centru, 12. listopada održala se druga po redu Game Changer konferencija s više od 90 panelista koji su govorili o gamingu, WEB3 tematici, AI, e-trgovini, kibernetičkoj sigurnosti i marketingu.

TEME digitalnih transformacija

„LOVE STORY / WEB3, AI & GAMING by Coca – Cola“ počevši od teme VR i AR interakcije u gaming okruženju, preko spremnosti industrije za cross platform pristup, kretalo se prema WEB3 vrućim temama.

Od Kripto is dead – Živio crypto! kakva je budućnost i zašto još uvijek vjerujemo u oporavak, Blockchain i modeli za play to earn, do rodne ravnopravnosti u WEB3 u gejming svijetu. Kao spotlight dvorane – tema godine je AI ili black mirror – jesmo li sigurni i koliko dugo?

„FAST TRAIN – GAMING & GAMIFICATION by Samsung“ počevši od teme primjenjivosti principa gamifikacije u ekologiji, ljudskim resursima i aplikacijama, preko novih trendova u digitalnom dizajnu i animaciji (s fokusom na AI hype), panelisti raspravljaju o rastu esporta i novog natjecanja s klasičnim sportovima, te budućnosti reklamne industrije.

GOOD GAMES OF ECOMMERCE by Addiko bank“ je tema koja nam je otkrila mogućnosti koje AR, VR i AI tehnologije donose e-trgovini, bavimo se time kakvu ulogu gejming i WEB3 mogu imati u razvoju e-trgovine, te da li je priča o metaverzumu završena, AI personalizacija e-trgovine sa stajališta pametnog stanovanja, uloga tehnologije u fitnessu i zdravim navikama uz primjenu principa gamifikacije.

PAD REKLAMNE INDUSTRIJE / RAST REKLAMNE INDUSTRIJE & MOŽE LI UMJETNA INTELIGENCIJA PREUZETI KREATIVNO VODSTVO? U KOJEM SMJERU SE KREĆEMO?

U panelu su sudjelovali :

1.Davor Bruketa / Kreativni direktor i suvlasnik kreativne agencije Bruketa&Žinić&Grey

2.Vjekoslav Srednoselec / Glavni operativni direktor Densu Hrvatska

3.Sasa Spasic / Inovacijski strateg Granny & Smith // Odabrani partner Philipa Kotlera // Influencer na LinkedInu s 120k+ pratitelja

4.Valentina Golub / NESTLÉ Jugoistočna Europa / Voditelj e-poslovanja za hranu i voditelj održivosti hrane

Potrebe klijenata vezane uz personalizaciju, video marketing, prediktivnu analitiku, analitiku društvenih medija, analizu glazbe i slika, programatsko oglašavanje, optimizaciju pretrage glasom i automatizaciju marketinga samo su neka od ključnih područja gdje će se umjetna inteligencija proširiti, međutim ključno je ljudsko vodstvo i kreativne agencije nisu ugrožene već se pozivaju na ažuriranje znanja i vještina u AI.

Tema: Umjetna inteligencija sa Valentina GolubSasa Spasic i Davor Bruketa,  Sanda “Sansen” Mamic

Jedna od najvažnijih tema svakako je uvijek pitanje : “zašto veliki brendovi masovno ulaze u NFT, stvarajući modne piksele”.

Goruća tema je online zlostavljanje i opasnosti koje su nadopunjene inicijativom amber alert, i novim mogućnostima koje AI donosi u borbi protiv zlostavljača.

„BSAFE – CYBERSECURITY, SAFE CLOUD& CYBERBULLYING“ powered by Europska komisija

Kibernetička sigurnosti bila je tema kroz optimizaciju nadzornih alata/i platformskih rješenja, te novoj ulozi umjetne inteligencije u kibernetskoj zaštiti, i na učinke GDPR-a pet godina nakon njegovog uvođenja.

„InnovateXcellence – START-UP STAGE“ predstavila je 6 startup progresivnih tech tvrtki. Osnivači zajedno s timom ispred publike i eksperata iz različitih područja predstavljali su inovativne projekte.

IZVOR foto i sadržaj : Game Changer

You may also like